“Prima restaurant voor een doordeweekse dag”
Beoordeling van Restaurante Los Naranjos

Restaurante Los Naranjos
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Restaurants in Melejis
Keukens: Spaans
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
16 maart 2017 beoordeeld

Het eten is goed, ligging prachtig in de Lecrin Vallei. Een ruim terras en binnen ook voldoende ruimte.

Schrijf een beoordeling

13 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekkere paella van het huis en vooraf de asperges met anjovis en garnalen...mmmmm! Die mag je niet vergeten te eten.

15 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant ziet er vanaf de weg gezellig uit met een mooi ruim terras voorzien van een speeltuin met uitzicht op de vallei. Ik liep het terras op met mijn dochtertje en mijn hond (15 kg) waarna de ober mij direct aansprak dat het verboden is voor honden. Wat een teleurstelling... Wat nu... Het terras zag er nog leuker uit en mijn dochter wilde spelen in de speeltuin. Uiteindelijk mijn hond buiten het restaurant aan het hekje van de speeltuin vastgemaakt in haar hondenmand en met bak water in de schaduw.
Het eten was voortreffelijk en mijn dochter heeft heerlijk gespeeld. Het restaurant is een aanrader maar het blijft jammer dat er zelfs op het terras geen hond is toegestaan. Ik kan het restaurant van harte aanbevelen. Mooi terras, mooi uitzicht, vriendelijke bediening en speelgelegenheid voor kinderen. Veel glutenvrije producten!

6 april 2016 beoordeeld

Wij zijn hier een paar dagen in het hostel (maar het meer een hotel) geweest.
Het menu was erg lekker. Vooral de met sinaasappel bereide gerechten, zoals bv. kabeljauw met sinaasappelsaus, zijn heel erg smakelijk. De wijn is heel betaalbaar. De bediening is erg vriendelijk

13 juli 2015 beoordeeld

Lekker eten voor zowel lunch als diner.
Wij waren hier als halfpension gasten en konden kiezen of wij de lunch of het diner inclusief wilden.
Hierbij konden wij dan uit 5 voor en 5 hoofdgerechten kiezen.

Reizigers die Restaurante Los Naranjos bekeken, bekeken ook

Lecrin Valley, provincie Granada
Durcal, provincie Granada

Niguelas, provincie Granada

In Restaurante Los Naranjos geweest? Deel je ervaringen!