“Vakantiewoning met alle denkbare luxe”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Martin M
Delden, Nederland
Niveau 1 bijdrager
3 beoordelingen
“Vakantiewoning met alle denkbare luxe”
Beoordeeld op 30 september 2018 voor een verblijf in september 2018

De woning ligt op 30 auto minuten noordelijk van Córdoba in een prachtig groene, bergachtige omgeving. We werden uiterst gastvrij door Sara ontvangen.
De woning heeft alle denkbare luxe, zoals koelkast met ijsblokjes dispenser, airco's en vooral elke dag verse eieren uit de kippenren achter de tuin!
In de tuin een zwembad, waarvan we ook in laat september nog dankbaar gebruik van gemaakt hebben (het was nog 35 gr C)
De achteruitgang van de tuin komt uit op het meer en daar ligt een 2 persoons-kano voor je klaar. We hebben genoten van het tochtje over het meer.
Wandelen in de omgeving kan ook ruimschoots. Wikiloc.com geeft veel routes in de directe omgeving.

Datum van verblijf: september 2018
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
1 okt 2018
Hartelijk dank voor uw opmerkingen en hopen u weer te zien is uw huis in het zuiden van Spanje
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren