20 maart 2017 beoordeeld

Helaas, beide locaties van Hotel Ibis ervaringen zijn helaas niet positief. Er is niks mis met het personeel en de afmetingen van de kamers. Maar in beide gevallen vonden wij het muf ruiken. Ja ja vooral de warmte van Katherine NT zal mee gespeeld hebben.
Het plaatsje heeft heel veel dakloze Aboriginals. Hier heb je geen last van, want de meeste zijn in hogere sferen. En buiten overnachten is met die temperaturen niet ongebruikelijk.
Katherine is een ideale locatie om prachtige natuur te beleven.
Restaurant is prima verzorgd en lekker eten,

• Verbleef: oktober 2016, reisde met vrienden
AllSeasonsKatherine, Manager van Ibis Styles Katherine, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 maart 2017

Thank you for your feedback

8 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

In komen we hier al 15 jaar en zagen het hotel afzakken en vervuilen. Het zal nu toch wel gerenoveerd zijn?? Dachten we. Dus even gaan kijken voor we hier een overnachting boekte. Gelukkig hield niemand ons tegen, er was ook niemand aan de receptie. Dus door naar de kamers, gewoon niet waard om zich een Ibis te noemen. Waarom doen we hier niets aan? De meest Gore tent ooit in Australië en we hebben wat gezien. De volgende keer nemen we niet eens meer de moeite om te gaan kijken en nemen een big4 camping.

Bijkomen ook Ibis in Kununurra hebben we maar overgeslagen. Ibis is nimmer onze keuze.

Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
20 april 2016 beoordeeld

Ofschoon het verblijf in het IBIS ons niet tegenviel, kamer schoon en klein doucheruimte in badkamer, en er geen potlood en papier op de kamer lag, ging onze meeste kritiek uit op het functioneren van de bazige restaurant manager. Zij toont al niet aardig, zij pakt ook de vorken en lepels en messen NIET bij het handvat vast. Zij kwakt met de attributen en schoont de tafels uitsluitend in het midden. Ook einde ontbijt 09.00 am werd ons luidruchtig medegedeeld. De 2 andere medewerkers deden hun best e.e.a. te compenseren. Bij het afrekenen en verlaten van het restaurant kregen wij een gemaakte grijns die een glimlach moest voorstellen.

Kamertip: er is geen keuze, je wordt ingedeeld.
  • Verbleef: februari 2016, reisde met vrienden
30 oktober 2015 beoordeeld

• Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
11 september 2015 beoordeeld

Katherine ligt op de kruising van de Victoria en Stuart Highway en daardoor een veel gebruikt stoppunt voor mensen, die noord-zuid rijden of vanuit de Kimberley komen.
Dit gold ook voor mij en zo arriveerde ik in dit hotel.
De ontvangst was prima en de kamer zag er ook schoon uit.
Het meubilair buiten was wat over de datum.
Rond de receptie was er gratis Wifi (100 Mb), als je bij betaalde was er onbeperkt Wifi en ook bereik in de kamer.
In het restaurant was er een dinerbuffet en dat zag er goed uit.
Ook het ontbijt was prima voor elkaar.

• Verbleef: augustus 2015, reisde alleen