Google
vanaf US$ 123,09
vanaf US$ 186,02
vanaf US$ 49,79
Beoordeeld op 8 september 2019 via mobiele applicatie

Met de boot vanuit Nitmiluk een boottocht gemaakt door Gorge 1 en 2, met tussenin een wandeling van gorge 1 naar 2 en vice versa. Duur van 9 tot 11 uur. Tocht was zeer de moeite waard, ondanks dat we niet een krokodil hebben gespot en ondanks de toch wel erg hoge prijs van AUD 95 per persoon.

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 12 april 2019

Ook weer mooi voor natuurliefhebbers...
Heel ontspannend en verrassend .
Zeer goed georganiseerd.
Aanrader

Datum van activiteit: oktober 2018
Beoordeeld op 11 augustus 2018

Je kunt deze kloof per kano, boot maar ook geweldig vanuit de helicopter bekijken. Op diverse manieren zijn hiervoor hele goede excursiemogelijkheden te boeken. Ook diverse wandelpaden

Datum van activiteit: juli 2018
Beoordeeld op 21 oktober 2017

Het mooiste van de trip is aan het begin en aan het eind. In de bomen waar je moet boorden zitten tienduizenden vliegende vossen, (een grote soort vleermuis). De aantallen zijn soms zo groot dat takken van de bomen afbreken. Voor deze bezienswaardigheid is het niet noodzakelijk om een riviertrip te maken. Nadat we onze foto's hadden gemaakt gingen we aan boord van een "fluisterboot". Je kan ook kayaks huren en we willen jongeren uitdrukkelijk aanraden dit te doen. Aan boord van de fluisterboot is de gemiddelde leeftijd ver boven de 65. Toen we het tripje deden was het ook wel duidelijk waarom. Eigenlijk was de tocht wel saai. We hebben in deze vakantie meerdere boottochten gedaan, maar dit was eigenlijk de enige die we niet zouden aanraden (met uitzondering misschien voor de senioren). Hoe komen we aan dit oordeel? Waarschijnlijk is het gebaseerd op het feit dat er weinig variatie in de boottocht zit. OK er is water en er zijn rotsen. Maar er moet toch meer zijn om iets speciaal te maken. We snappen dat als je onderweg van Alice Springs naar Kakado NP behoefte hebt om even die auto uit te stappen. Wij zouden willen aanraden om toch gewoon door te rijden en je boottocht in Kakadu te maken. (Of misschien zelfs wel twee)

Datum van activiteit: augustus 2017
Beoordeeld op 16 oktober 2017 via mobiele applicatie

Dit was een geweldige excursie. Wij zijn met een boot via kloof 1 naar kloof 2 gegaan. Kloof 3 stond helaas te droog voor ons. Heerlijk gezwommen in kloof 2. Goede gids, gratis water en wat versnaperingen.

Kortom de moeite waard!

Datum van activiteit: oktober 2017