“De Yellow Waters Cruise is een must”
Beoordeling van Yellow Water Cruises

Yellow Water Cruises
Van tevoren boeken
Meer info
US$ 1.096,58*
Vanaf
5-Day Tour of Australia's Top End from Darwin
Geclassificeerd als nr. 2 van 4 Boottochten en watersporten in Kakadu National Park
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Prijs: Ja
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
5 september 2015 beoordeeld

Vanuit Kakadu Lodge Cooinda rijdt er een busje naar het vertrekpunt van de boot.
Doe deze twee uur durende cruise om 06:45 uur. Je ziet de zon opkomen door de mist, die boven het gebied hangt.
De metamorfose, die het gebied je laat zien in de morgen is adembenemend mooi.
De gids aan boord weet veel van het gebied en verteld er ook veel over onderweg.
Veel verschillende vogels en krokodillen zijn te zien.

19 juni 2015 beoordeeld

Prachtige natuur.
Doe dit 's ochtends vroeg als het nog donker is.
De boot vaart uit en terwijl de zon opkomt voel en hoor je letterlijk de natuur ontwaken.
Geweldige ervaring!!!!
Wie krokodillen wil spotten, komt hier zeker aan z'n trekken. Alle dieren die in NT zitten, kan je tijdens deze cruise gegarandeerd spotten.

Ongetwijfeld ook leuk overdag, maar de zonsopgang en het ontwaken meemaken is een unieke belevenis!!!

Meer dan een aanrader. Als je hier passeert zonder een cruise te boeken, mis je een geweldige ervaring!

24 september 2014 beoordeeld

We hebben de boottocht van 9 uur 's morgens gedaan. Een werkelijk prachtig gebied in de wetlands van de May River. Vooral genoten van de vele vogels, de piepende whistling ducks, de reigers en aalscholvers, maar vooral de 4 jabiru's, een paar brolga's, een white bellied eagle en natuurlijk ook (een paar) krokodillen. Een aanrader!

22 augustus 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Laat aangekomen in Cooinda, wilden we na een lange reis toch nog iets doen. Bij de receptie waren er nog een aantal plaatsen vrij voor deze excursie, dus een paar flessen met water gepakt en naar de bus !
Er lagen een aantal boten klaar om een groot aantal mensen mee te nemen op een fantastische sunset tour.
Eigenlijk zijn we niet zo van het vogeltjes kijken, maar wat we hier gezien hebben was geweldig! Jabirus, kingfishers, talloze dadas, kites, croks en nog veel meer.
Verder had onze gids grappige en interessante verhalen. De zonsondergang was erg mooi.
Als je hier naar toe gaat moet je niet vergeten om lange mouwen en een lange broek aan te doen. Neem insect repelkent mee en gebruk het, want 's avonds wordt je lek gestoken.

Bekijk meer beoordelingen
29 december 2013 beoordeeld

Vroeg morgens 06.30 of 06.45, is een echte aanrader. Het is er nog steeds donker en je steeds de zon opkomen en het leven begint. De mooiste vogels laten zich zien en de krokodillen liggen ook nog stil in het water. Echt mooi een hele bijzondere sfeer. De gidsen zijn goed opgeleid en kunnen educatief veel vertellen. De natuur is heel mooi en vredig.

Reizigers die Yellow Water Cruises bekeken, bekeken ook

Kakadu National Park, Top End

In Yellow Water Cruises geweest? Deel je ervaringen!