Vandaag geopend: 06:30 - 18:30
Opslaan
Van tevoren boeken
Tours van Yellow Water Cruises zijn vaak snel uitverkocht. Reizigers raden aan van tevoren te boeken!

vertaald door Google
Manieren om Yellow Water Cruises te ontdekken
vanaf US$ 52,60
Meer info
Beoordeeld op 19 juni 2015

Prachtige natuur.
Doe dit 's ochtends vroeg als het nog donker is.
De boot vaart uit en terwijl de zon opkomt voel en hoor je letterlijk de natuur ontwaken.
Geweldige ervaring!!!!
Wie krokodillen wil spotten, komt hier zeker aan z'n trekken. Alle dieren die in NT zitten, kan je tijdens deze cruise gegarandeerd spotten.

Ongetwijfeld ook leuk overdag, maar de zonsopgang en het ontwaken meemaken is een unieke belevenis!!!

Meer dan een aanrader. Als je hier passeert zonder een cruise te boeken, mis je een geweldige ervaring!

Datum van activiteit: juli 2014
Beoordeeld op 24 september 2014

We hebben de boottocht van 9 uur 's morgens gedaan. Een werkelijk prachtig gebied in de wetlands van de May River. Vooral genoten van de vele vogels, de piepende whistling ducks, de reigers en aalscholvers, maar vooral de 4 jabiru's, een paar brolga's, een white bellied eagle en natuurlijk ook (een paar) krokodillen. Een aanrader!

Datum van activiteit: augustus 2014
Beoordeeld op 22 augustus 2014 via mobiele applicatie

Laat aangekomen in Cooinda, wilden we na een lange reis toch nog iets doen. Bij de receptie waren er nog een aantal plaatsen vrij voor deze excursie, dus een paar flessen met water gepakt en naar de bus !
Er lagen een aantal boten klaar om een groot aantal mensen mee te nemen op een fantastische sunset tour.
Eigenlijk zijn we niet zo van het vogeltjes kijken, maar wat we hier gezien hebben was geweldig! Jabirus, kingfishers, talloze dadas, kites, croks en nog veel meer.
Verder had onze gids grappige en interessante verhalen. De zonsondergang was erg mooi.
Als je hier naar toe gaat moet je niet vergeten om lange mouwen en een lange broek aan te doen. Neem insect repelkent mee en gebruk het, want 's avonds wordt je lek gestoken.

Beoordeeld op 29 december 2013

Vroeg morgens 06.30 of 06.45, is een echte aanrader. Het is er nog steeds donker en je steeds de zon opkomen en het leven begint. De mooiste vogels laten zich zien en de krokodillen liggen ook nog stil in het water. Echt mooi een hele bijzondere sfeer. De gidsen zijn goed opgeleid en kunnen educatief veel vertellen. De natuur is heel mooi en vredig.

Datum van activiteit: januari 2013
Beoordeeld op 3 oktober 2013

Net een paar dagen in Australië en dan een cruise maken door een rivier met krokodillen. Onze verwachting hiervan is hele maal waar gemaakt. Ook de natuur rondom de rivier is prachtig. Veel verschillende soorten vogels. Goede gidsen die veel vertelden over de dieren in dit gebied. We troffen direct na de afvaart al een grote krokodil. Daarna hebben we nog verschillende krokodillen gezien.

Datum van activiteit: augustus 2013