“Prachtige boottocht Kakadu”

Van tevoren boeken
Meer info
US$ 1.069,03*
Vanaf
5-daagse rondreis door de top van Australië ...
Geclassificeerd als nr. 2 van 4 Boottochten en watersporten in Kakadu National Park
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Prijs: Ja
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
24 september 2014 beoordeeld

We hebben de boottocht van 9 uur 's morgens gedaan. Een werkelijk prachtig gebied in de wetlands van de May River. Vooral genoten van de vele vogels, de piepende whistling ducks, de reigers en aalscholvers, maar vooral de 4 jabiru's, een paar brolga's, een white bellied eagle en natuurlijk ook (een paar) krokodillen. Een aanrader!

Datum van activiteit: augustus 2014

22 augustus 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Laat aangekomen in Cooinda, wilden we na een lange reis toch nog iets doen. Bij de receptie waren er nog een aantal plaatsen vrij voor deze excursie, dus een paar flessen met water gepakt en naar de bus !
Er lagen een aantal boten klaar om een groot aantal mensen mee te nemen op een fantastische sunset tour.
Eigenlijk zijn we niet zo van het vogeltjes kijken, maar wat we hier gezien hebben was geweldig! Jabirus, kingfishers, talloze dadas, kites, croks en nog veel meer.
Verder had onze gids grappige en interessante verhalen. De zonsondergang was erg mooi.
Als je hier naar toe gaat moet je niet vergeten om lange mouwen en een lange broek aan te doen. Neem insect repelkent mee en gebruk het, want 's avonds wordt je lek gestoken.

29 december 2013 beoordeeld

Vroeg morgens 06.30 of 06.45, is een echte aanrader. Het is er nog steeds donker en je steeds de zon opkomen en het leven begint. De mooiste vogels laten zich zien en de krokodillen liggen ook nog stil in het water. Echt mooi een hele bijzondere sfeer. De gidsen zijn goed opgeleid en kunnen educatief veel vertellen. De natuur is heel mooi en vredig.

Datum van activiteit: januari 2013
3 oktober 2013 beoordeeld

Net een paar dagen in Australië en dan een cruise maken door een rivier met krokodillen. Onze verwachting hiervan is hele maal waar gemaakt. Ook de natuur rondom de rivier is prachtig. Veel verschillende soorten vogels. Goede gidsen die veel vertelden over de dieren in dit gebied. We troffen direct na de afvaart al een grote krokodil. Daarna hebben we nog verschillende krokodillen gezien.

Datum van activiteit: augustus 2013
Bekijk meer beoordelingen
15 september 2013 beoordeeld

Dit was een van de mooie plekken die we tijdens onze tocht door Australie hebben gezien. We hebben de cruise 6.45 uur gedaan, en dat was perfect. We zagen de zon opkomen, en ondertussen speelde onze gids op een didgeridoo voor het echte Australiegevoel. We hebben de mooiste vogels van dichtbij gezien, ongeveer 8 zoutwaterkrokodillen en geen enkel beestje heeft last van ons gehad. Het is geen goedkope cruise, $99 pp. Maar zeker de moeite en het geld waard.

Datum van activiteit: juli 2013

Reizigers die Yellow Water Cruises bekeken, bekeken ook

Kakadu National Park, Top End

In Yellow Water Cruises geweest? Deel je ervaringen!