Leg de laagste prijs van deze websites vast
Hotels.comUS$ 90
Expedia.comUS$ 90
PricelineUS$ 90
Agoda.comUS$ 90
eDreamsUS$ 90
Destinia.comUS$ 123
Beoordeeld op 18 december 2017 via mobiele applicatie

Op onze rondreis gebruikten we dit hotel als uitvalsbasis voor Abel Tasman National Park (dat overigens nog een uur rijden hier vandaan is). Prima motel met als belangrijkste voordeel dat alles lekker ruim is opgezet. Grote kamer (7x4 ongeveer), ruime aparte keuken en mooie douche. Minpuntje was wel het gebrek aan airco en de kamers waren flink warm. In de buurt zitten nog leuke restaurants waarvan vooral Smugglers een aanrader is.

Datum van verblijf: december 2017
4 weken geleden beoordeeld

Datum van verblijf: oktober 2021
Chris and Sharon Roden, Owner van The Beachcomber, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beoordeeld op 5 juni 2021

Datum van verblijf: juni 2021
The Beachcomber Hotel, Owner van The Beachcomber, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juli 2021

Beoordeeld op 15 maart 2021

Datum van verblijf: maart 2021
Chris and Sharon Roden, Owner van The Beachcomber, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juli 2021

Beoordeeld op 7 maart 2021

Kamertip: We liked the room upstairs with a view , it was amazing .
Datum van verblijf: maart 2021
  • Reistype: Reisde voor zaken
Chris and Sharon Roden, Owner van The Beachcomber, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 juli 2021