“Het Toscane van Frankrijk”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Kampenhout, België
Niveau 3 bijdrager
23 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 19 nuttige stemmen
“Het Toscane van Frankrijk”
Beoordeeld op 25 juli 2015 voor een verblijf in Juli, 2015
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Reclame maken, we doen het niet zo gauw, maar we maken graag een uitzondering voor dit ronduit fantastische vakantieverblijf in wat ons betreft één van de mooiste regio’s van Frankrijk. Het prachtige landschap, de ongerepte natuur, de rust en de stilte, het zuiderse klimaat,… Ook op culinair gebied kom je er vlot aan je trekken (worst, armagnac, foie gras,…). Met andere woorden, ideaal om de batterijen weer op te laden. De gîtes zijn in perfecte staat, goed uitgerust, zeer netjes en aangenaam koel, zelfs bij tropische temperaturen. De prachtige tuin en het zwembad zijn ideaal om de kinderen te entertainen. Van de (kleine) camping aan de andere kant van het terrein heb je als huurder van een gîte hoegenaamd geen last. En last but not least zijn er de uitermate gastvrije eigenaars, Mathy & Mathieu. Altijd aanspreekbaar maar toch discreet, met oog voor detail en voor dat kleine extraatje dat het verschil maakt, behulpzaam, gastvrij, gezellig,… Het levende bewijs dat er ook écht leuke Hollanders bestaan! :-) Met een minzame glimlach zagen ze de milde vormen van hooliganisme van onze kinderen door de vingers, als geroutineerde cateraars ontvingen ze ons op hun stilaan legendarische barbecue’s met afsluitend kampvuur, als volleerde reisgidsen maakten ze ons wegwijs in de wijde omgeving,… Kortom, de perfecte vakantiegastvrouw en –heer! Dankjewel, Mathy en Mathieu!

Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Pluspunten: De gastvrijheid en de toewijding van de eigenaars, de rust.
Reisgroep: Kleine kinderen
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Aanbevolen voor:
Vakantie met vrienden Personen met beperkte mobiliteit
Oudere reizigers Gezinnen met kleine kinderen
Grote groepen
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
  • Werd de borgsom die je moest betalen op tijd terugbetaald?
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
Nacht
Week
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren