“Echte High tea geschik voor veganisten”
Beoordeling van Tea Time

Tea Time
Geclassificeerd als nr. 1 van 3 Restaurants in Echten
31 mei 2018 beoordeeld

Een echt onwijs gezellig Engels theehuis, waar je echte authentieke Engelse High Tea krijgt. Met echte scones, clotted cream, cakes, chocolaatjes en sandwiches. Klinkt overheerlijk toch! Maar ja ik ben een veganist, kan je dan nog wel aan zo'n echt Engels Hightea?
Nou en- of dat dat kan, bij Tea Time ben je als veganist ook van harte welkom!! Als je reserveert krijg je de vegan variant van de high tea (of wat voor tea variant je ook wil), met lekkere sandwiches scones met plantaardige boter en jam en twee overheerlijke cakejes. Grote pot thee ernaast en ooh ik heb zo lopen smullen.
Erg vriendelijk personeel welke komen kijken of er nog meer thee nodig is en of alles naar wens is.

26 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super mooie locatie, fijn personeel en een erg lekkere high tea. Het Britse winkeltje binnenin ook erg leuk, heerlijk neuzen en wuiven naar The Queen! Er word goed gevraagd naar mensen met allergieën in de reservering, dus iedereen komt aan z’n trekken.

29 april 2018 beoordeeld

Theehuis in Engelse stijl. Lekker buiten gezeten op een mooi terras. Kwamen hier langs op weg naar onze vakantiebestemming. Je kunt hier prima terecht voor koffie en (high-) tea. Aanraders zijn de verschillende soorten zelfgemaakt gebak.

5 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier met pasen royal Hightea gedaan. Eerste indruk was goed. Twee volwassenen en twee Kids. Hun voorstel doe 3 tea ipv4 goed geregeld. Als extra kregen we twee broodjes met hagel slag en pindakaas. Top. Waarom dan toch minder dan verwacht? De sandwiches waren vrij smakeloos mischien was er te weinig beleg op. Verder vonden we het erg stijf. En jammer dat er dan geen 4 toetjes boven op staan. Mijn advies : probeer wat meer kindvriendelijk te zijn ook in.

Bert B, Eigenaar van Tea Time, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 april 2018

Oh gelukkig! We hebben met de Pasen meer dan 500 mensen mogen begroeten en we hadden nog geen wanklank gehoord. We waren al bezorgd....Wij ambiëren niet "geschikt" te zijn voor kinderen. Dus bij ons geen ballenbad, geen lego-hoekje, geen tv met tekenfilms, etc. We kunnen niet alle meesters dienen. Wij zijn in essentie een Engelse tearoom en wat we doen is goed. En als u gebruik maakt van ons aanbod om de kinderen te laten delen en er dus voor drie personen op tafel komt te staan... ja, dan is overal maar drie van! Maar u had ook gewoon bij kunnen bestellen! We kwamen regelmatig langs (ondanks de drukte) om te vragen of alles naar wens was. Ook bij het afrekenen is u dit gevraagd..... Ja, als u dan niets zegt....

8 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Naar dit restaurant gaan betekent aangenaam verrast worden. Een prachtige villa in het Drentse dorpje Echten. De inrichting ademt een typisch Engelse sfeer. De bedrijfsleiding van de serveersters is hierbij aangepast. Mooie kaart met producten voor het ontbijt, lunch of afternoon tea gerechten.plezierige bediening. Een aanrader als je eens wat anders wil

Reizigers die Tea Time bekeken, bekeken ook

In Tea Time geweest? Deel je ervaringen!