Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Fantastisch

Het was fantastisch om roofvogels van zo dichtbij te zien. Mooie show met tekst en uitleg per ... meer lezen

Beoordeeld op 7 augustus 2021
305janettev
Een onvergetelijke ervaring.

Wij hadden de massel dat we maar met onze schoonouders er waren. We kregen alle aandacht zo lief ... meer lezen

Beoordeeld op 18 september 2019
Departure314963
Lees alle 17 beoordelingen

Beoordeeld op 20 augustus 2018 via mobiele applicatie

Erg leuke show met verschillende roofvogels. Gewoon bij de valkenier en haar man thuis, dus een heel huiselijk gevoel. 2x in de week te zien. Ga er graag nog eens heen.

Datum van activiteit: augustus 2018
Beoordeeld op 12 november 2017 via mobiele applicatie

Wat een leuke ervaring met mooie vogels en leuke uitleg. Met veel passie en enthousiasme zijn wij een middag meegenomen in de wereld van de valkenier. Super tof!!

Datum van activiteit: november 2017
Beoordeeld op 28 september 2017 via mobiele applicatie

Echt een aanrader als je in de buurt bent. Duidelijke informatie over de verschillende vogel soorten. Antwoord op alle vragen en je word als bezoeker echt betrokken. Nadat de middag was afgesloten gevraagd of we nog een bepaalde vogel op de hand mochten en deze werd gelijk gehaald. Wat een enthousiaste lieve mensen bij het valkeniershof. Tot een volgende keer! Familie Jansen, Tilburg.

Datum van activiteit: september 2017
Beoordeeld op 15 juni 2017

Afgelopen zaterdag (10/06) hebben wij een bijzonder mooie namiddag beleefd tijdens de roofvogelworkshop op Valkeniershof.
Zo uniek om die prachtige vogels en uilen op de hand te mogen houden! Ze zijn op hun gemak, braaf en welopgevoed.
De groep deelnemers wordt bewust klein gehouden. Zo krijgt iedereen ruim de tijd om verschillende vogels op de hand te houden en een heleboel foto's te nemen (en te laten nemen). Marina en Peter nemen er echt de tijd voor en alles gebeurt in een relaxte en rustige sfeer. Chuck, de oehoe mag heel dicht tegen je aan, 'cheek to cheek', geweldig! En kleine Daantje, het steenuiltje is zo'n schatje! En Uiltje, de kerkuil ook en... ach, ze zijn allemaal heel bijzonder!
Ondertussen vertelt Marina honderduit over de vogels, echt boeiend! En ook tijdens een rondleiding kregen we heel wat informatie te horen en te zien. Wat hebben we weer zoveel bijgeleerd over deze indrukwekkende beestjes!
Tijdens een pauze werden we verwend met lekkere appeltaart en dit in een gezellige entourage.
Als afsluiter: 4 woestijnbuizerds die tegelijk rondvliegen over het veld en die je dan naar je hand mag roepen en voeren, machtig!
Kortom, een echte aanrader! Wij gaan nog terug!

Datum van activiteit: juni 2017
Beoordeeld op 28 september 2015

Superleuke ervaring. De liefde die Marina heeft voor haar vogels straalt er vanaf. Ze zien er ook heel verzorgd en gezond uit. We hebben een topdag gehad, heel veel prachtige foto's genomen, zeker de vluchten zijn super om te fotograferen, maar ook de vogels gewoon. Superervaring!

Datum van activiteit: oktober 2014