“GASTVRIJ ??!”
Beoordeling van de kiosk

de kiosk
Geclassificeerd als nr. 1 van 8 Restaurants in Loon op Zand
4 weken geleden beoordeeld

Op een zonnige woensdagmiddag samen met een 85 jarige cliënt naar het terras gewandeld. Daar aangekomen was het terras veel kleiner dan normaal. Enorme stapels stoelen en tafels aan de rand van het terras. Er was op dat moment geen tafeltje meer vrij. De bediening aan gesproken en gevraagd of er een tafel en 2 stoelen kon worden bijgezet. Korte antwoord NEE i.v.m. Corona. Wij begrijpen dat het moeilijk is om aan personeel te komen op dit moment en dat uitzonderingen niet gemaakt kunnen worden, schept een precedent. Maar voor een oude dame met begeleider die zich de hele dag heeft verheugd op een bezoek aan terras? wij hebben besloten voortaan maar buiten Loon op zoek te gaan naar gezelligheid.

Datum van bezoek: augustus 2021

19 juni 2021 beoordeeld

Wij zijn hier wezen eten op 19 juni en alles klopte.
De hostess wist ons te herkennen aan onze reservering en had zelfs al geanticipeerd op de menukeuze.
We hadden een heerlijke plek op het terras waarbij we een goed overzicht hadden op de andere tafels. De bediening was snel ter plaatse en accuraat.
De maaltijd was precies wat gewenst was. Eerlijk eten met liefde bereid.
De spare-ribs zullen ons nog lang heugen, complimenten aan de keuken.

Na het dessert kwam de chef nog even kenismaken. Al met al een tantoefijne avond.

Datum van bezoek: juni 2021
2 mei 2021 beoordeeld

Spareribs mee naar huis. Goed verpakt en veel saus erbij. De smaak van de spareribs.. echt heerlijk!!!
Goed portie en lekker veel friet erbij.
Dik in orde. Heel lekker gegeten, bedankt

Datum van bezoek: mei 2021
5 april 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Paas-brunchbox besteld, deze was zo decoratief en smakelijk, dat we ze met doos en al op tafel serveerde, zie foto.
Iedereen heeft genoten van de heerlijke streekproducten en zelfgemaakte lekkernijen. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Een aanrader.

Datum van bezoek: april 2021
4 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

De koffie was echt lekker en speciaal met de suikerpinda’s. Heerlijk op het terras gezeten. Genoten van de Brabantse gastvrijheid

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die de kiosk bekeken, bekeken ook

Kaatsheuvel, Noord-Brabant
Kaatsheuvel, Noord-Brabant

In de kiosk geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.