14 maart 2018 beoordeeld

Een omgebouwde hoeve met vergaderfaciliteit, restaurant (beetje klein) en een hoteldeel. Er zijn veel attracties voor mensen met kinderen.
De kamer zijn mooi, maar koud. De tegelvloer op de vloer is natuurlijk authentiek maar niet plezierig aan de (blote) voeten. We waren hier voor een evenement, maar kan me goed voorstellen dat het een prima plek is om van hieruit te fietsen.
Sanitair voldoende, het ontbijt was redelijk.

• Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
3 maart 2018 beoordeeld

Prima bediening, goede zorg voor de kleintjes.
Heerlijk gegeten, vlotte bediening. Vanaf het voorgerecht wat met zorg en smaak werd opgediend, tot aan het nagerecht toe. Een omgevallen nagerecht werdt onmiddellijk opnieuw geserveerd zonder verdere kosten.

Verbleef: februari 2018, reisde met familie
18 oktober 2017 beoordeeld

De Zwiesenborg is een prima plek om even wat tijd door te brengen. Er is een uitzichtstoren die je fraai zicht geeft op de Loozense Linie. Er is een kinderboerderij en een hotel. Zomers kun je prachtig buiten zitten in/onder de hooimijt.
Wij aten hier het drie gangen menu. Eigenlijk niets op aan te merken, maar ook niets om enthousiast over te worden. Dus jammer ... gewoon.
Voor de prijs van 32,50 p.p. heb ik regelmatig bijzondere gerechten voorgeschoteld gekregen. Ik zou de kok adviseren niet altijd dezelfde versiering (pompoenchips) te gebruiken. Voor mij net een 7.

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner
23 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In het knusse restaurant van deze zorgboerderij/hotel/camping is het goed zitten. Wij besloten voor drie gangen te gaan en vonden op de kaart een mix van vlees en vis. Vegetarisch na overleg. De bediening is vriendelijk en adequaat, en komt regelmatig langs wat als prettig wordt ervaren.
Onze gerechten waren prima van smaak en zagen er zeer verzorgt uit maar .....voor ons gevoel was het net te weinig.
Conclusie: kwaliteit 100 ptn, kwantiteit 60 ptn.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
22 september 2017 beoordeeld

Wij verbleven twee nachten in het hotel. Hadden vanaf de site een de luxe kamer geboekt. Die voldeed geheel aan de verwachtingen. Ruim, schoon en van alle gemakken voorzien.
Ontvangst was vriendelijk.
Het personeel is absoluut vriendelijk en ook de assisterende collega's met een beperking doen erg hun best.
Als wij nog eens in de beurt zijn gaan wij beslist terug.

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner