“Zeer vriendelijke bediening, zalig terras!”
Beoordeling van Bij Wout

Bij Wout
Reserveren met
Bij Wout is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 1 van 9 Restaurants in Moergestel
Beschrijving: Laagdrempeling, bourgondisch grandcafé waar gastvrijheid en kwaliteit heel erg belangrijk zijn. Heerlijk lokale gerechten en mooie verrassende speciaalbieren vindt je bij ons in overvloed. Bij Wout is een echte allemansvriend!
11 juni 2018 beoordeeld

Heel mooi terras met heel vriendelijke efficiënte bediening. Ook vriendelijk voor onze hondjes. Mooie bier - en borrelkaart. Goede prijs/kwaliteit.

1 mei 2018 beoordeeld

Seizoengerecht met asperges en ei gekozen. Smaak ok. Twee mindere dingen: beetje plateservice met net te kleine portie asperges en wat weinig ei. En al eerder opgemerkt bij een beoordeling: te doorgebakken aardappelpartjes.

bijWout, Eigenaar van Bij Wout, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 mei 2018

Beste Henk,

Dankjewel voor je feedback Henk.
Van mijn collega begreep ik zojuist dat jullie enthousiast waren over het eten?!

We vinden het altijd fijn om ter plekke de juiste feedback te krijgen zodat we er op dat moment ook nog iets mee kunnen doen en niet alleen naderhand.

Hopelijk hebben jullie een goed verblijf gehad in Moergestel en was het bezoek aan de Beekse Bergen geslaagd.

Graag tot ziens in Moergestel.

Wout

8 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk en gezellig restaurant aan het centrale plein van moergestel. Voldoende parkeerruimte. Het eten was uitstekend, druk vanwege het goede weer. De service was uitstekend.

3 januari 2018 beoordeeld

We zijn hier net voor de kerst wezen eten. Gezellige , vlotte bediening. Heerlijk wild gegeten. Precies goed
Echt smullen, we komen snel,weer!

16 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk op het terras gegeten. Ribs zijn fantastisch echt een aanraad ! Vrolijke service en mooie bieren op het menu.

Reizigers die Bij Wout bekeken, bekeken ook

Oirschot, Noord-Brabant

Oisterwijk, Noord-Brabant

In Bij Wout geweest? Deel je ervaringen!