“Fijn familie-eten met smaakvol palet.”
Beoordeling van Restaurant Holsterhof

Restaurant Holsterhof
Geclassificeerd als nr. 1 van 12 Restaurants in Posterholt
8 september 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Weer een fijne avond op fijn terras buiten. Heerlijk genoten van een steeds verrassende keuken, die waarmaakt wat je bestelt en verwacht. Maar ze gaan verder, creatief met kruiden, combinaties van smaken en een fijne wijnkeuze. Nagenoeg met friandises en een mooie Cointreau.

Datum van bezoek: september 2021

7 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke en verrassende gerechten, vriendelijke bediening en mooie wijnen op de kaart. Tevens is de prijs kwaliteit verhouding dik in orde en steek dit restaurant voor een restaurant “buiten de stad” er met kop en schouders boven uit. Aanrader!

Datum van bezoek: mei 2021
31 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zondag op advies van eetvrienden een lunch geboekt bij Holsterhof. Bij aankomst dacht ik leuk...een standaard lunchgerechtje zoals Broodje pulled pork en weer verder maar dat liep ff anders. We kozen voor het 5 gangen proeverijmenu en al bij het 1e gerecht werden alle smaakpupillen al op scherp gerecht. Het 2e gerecht, steaktartaar met mosterdijs was werkelijk fantastisch en de risotto van paddenstoelen was een smaakbom. Het buikspek met gebakken noedels was voor mij zelf niet een optimale keuze maar het buikspek daarentegen was weer perfect gegaard. Het dessert met een verrassende dessertwijn maakte deze droomvlucht af.
De chef heeft zeker nog ruimte om te groeien en er kan nog iets meer sfeer in gebracht worden maar wij gaan hun ontwikkelingen volgen en komen op heel korte termijn terug om te dineren.
Chapeau.

16 augustus 2020 beoordeeld

waarschijnlijk oude, mooi ingerichte, boerderij met ruime terrassen. Culinaire keuze menu's met oosters tintje. Vriendelijke dames bediening.

8 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een warme zomeravond werden we zeer aangenaam verrast door het team van Holsterhof. Het verassingsmenu bestond uit 5 gangen. En werkelijk elke gang was subliem. Prachtige presentatie, mooie smaakcombinaties en originele gerechtjes. Ook de overheerlijke bijpassende wijnen waren een feestje. Complimenten ook aan de bediening. Het tempo was prima. Een echte aanrader deze verborgen parel in Paarlo!

Reizigers die Restaurant Holsterhof bekeken, bekeken ook

In Restaurant Holsterhof geweest? Deel je ervaringen!