Beoordeeld op 19 augustus 2020

Slechtste pannenkoeken ever!
Het beslag was zo dik (1 cm) dat de smaak van deeg overheerste. De uien waren ruim aanwezig; de champignons duidelijk minder ruim; aan spek mochten we bij de ene pannenkoek slechts 3 blokjes spek ter grootte van een halve pinknagel tellen, bij de ander slechts 6; en de kaas hebben we helemaal niet kunnen vinden.
De serveerster wist op de vraag “Smaakt het?” ”Nou nee” niets anders uit te brengen als “Wat vervelend.” samen met de wachttijd van 3 kwartier is het duidelijk: hier komen we nooit meer. Jammer, want het is sfeervol ingericht en we zijn vaak in Vasse.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 24 juli 2020 via mobiele applicatie

De laatste avond voor vertrek hebben wij hier gegeten. Hebben een leuke kaart, mooi geprijsd en een heerlijk menuutje voor een mooie prijs. Mooie borden en smakelijk en vooral zeer vriendelijk geserveerd. Kortom een aanrader!

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 5 juli 2020 via mobiele applicatie

Goed gegeten, prima menu, vind qua verhouding kwaliteit en prijs iets aan dure kant. Smaakte verder prima, gezellige ambiance , historie, mooi plaatsje om te combineren met een mooie wandeling in de omgeving

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 24 juni 2020 via mobiele applicatie

Kamers verhuren ze op dit moment niet dus we logeren bij Gasterij de Bakker, prima kamers trouwens. Nu waren de kamers bij Tante Sien ook echt gedateerd maar er schijnt daar nu schot in te komen. Het restaurant is gezellig en het eten goed. Verwacht geen sterren niveau maar gewoon prima smakelijk eten met een vriendelijke bediening. Ze zouden als ze een dagmenu hebben wellicht een leuk bijpassend wijn arrangement kunnen maken. Het Twentsch Wijnhuis zit om de hoek, daar zijn zeker afspraken te maken en dan versterk je elkaar alleen maar. Als je wijnliefhebber bent ga daar eens heen, fantastisch welkom ontvangst en je krijgt mooie wijnen te proeven. Ze hebben snel je smaak door en dan krijg je ook verrassingen. Vandaag weer mee mogen maken.

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 12 januari 2020 via mobiele applicatie

De kamers zijn idd gedateerd en hebben sommige gebreken . Eerst zaten we in kamer 5 en daar sloot de raam niet goed . Toen we dat hadden aangegeven kregen we kamer 5 die een stuk ruimer was echter de ramen van de balkondeur zat een scheur in.
Stop contacten zijn goed verborgen en alles is net niet afgewerkt . De tv in de kamer is te klein.
Geen koffie op de kamer .
Ontbijt was goed en veel .
We hebben ook gegeten in de bistro en was ok. Echter de bediening was perfect .
We hadden dit gekregen echter zal je ons hier niet meer zien .

Datum van verblijf: januari 2020