Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (975)
Beoordelingen filteren
975 resultaten
Waardering van reizigers
334
375
170
50
46
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
334
375
170
50
46
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 975 beoordelingen
Beoordeeld op 12 november 2014

Dit hotel is rustig gelegen, dicht bij de oceaan. De kamers zijn prachtig: badkamer met spiegels die openen naar de kamer toe. Bovendien was het diner in het eigen restaurant uitstekend en de bediening erg vriendelijk.

Datum van verblijf: oktober 2014
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank Jackie B
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 11 april 2012

Het Sebel hotel is een goede locatie als tussenstop tussen Adelaide en Melbourne en als uitvalsbasis voor de Great Ocean Road. Het hotel ligt op een soort landtong vlakbij het strand en verschillende vakantieaccommodaties en attracties (o.a. speeltuinen en een minigolf). Veel kamers hebben uitzicht op zee. Het centrum van Warrnambool ligt op ongeveer 20 minuten lopen. Het hotel wil een strandsfeer oproepen en dat is zeker in de leuke lounge met lekkere stoelen aardig gelukt. We hebben voor dit hotel gekozen omdat (bijna?) alle kamers een balkon hebben. Helaas was er geen meubilair om ook daadwerkelijk op het balkon te kunnen zitten.
Onze kamer (412) lag helemaal aan het eind van de gang. De eerste dag hadden we redelijk veel lawaai van een grote airco (?) buiten. De 2e dag niet meer. De kamer zelf heeft airco maar dat is wel een losse unit die (ook) behoorlijk veel lawaai maakt. Gelukkig hebben we die 's nachts uit kunnen zetten omdat we via de balkondeuren heerlijk frisse zeewind binnen konden krijgen. Onze kamer had een queenbed en dat vonden wij te klein. Er zijn wel kamers beschikbaar met bijvoorbeeld 2 bedden maar die waren door ons niet meer te boeken. Kamer heeft een vernuftige scheidingswand tussen de kamer en de badkamer, is compleet ingericht met koffie-en theefaciliteiten, minibar, bureautje en goede leesverlichting. Parkeerterrein en parkeergarage zijn gratis. Gratis wifi in de lounge (helaas niet op de kamer, ondanks de aankondiging op de bookingssite). Indoor zwembad, gym en een spa met allerlei behandelingsmogelijkheden. Roomservice waarvan druk gebruik werd gemaakt. Het hotel beschikt over een restaurant met een prima keuken (we hebben er twee keer gegeten). Een deel van het bedienend personeel moet nog wel het een en ander leren. Leuke wijnkaart. Aardige staf. Goed ontbijtbuffet.

Datum van verblijf: februari 2012
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank ria6670
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 30 juli 2017

Datum van verblijf: september 2016
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
ManagerDeepBlue, Manager van Deep Blue Hotel & Hot Springs, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 30 juli 2017 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: juli 2017
Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
ManagerDeepBlue, Manager van Deep Blue Hotel & Hot Springs, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 11 juli 2017 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: mei 2017
Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
GeneralManagerQSDB, General Manager van Deep Blue Hotel & Hot Springs, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juli 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken