Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.265)
Beoordelingen filteren
2.265 resultaten
Waardering van reizigers
1.291
650
212
79
33
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
1.291
650
212
79
33
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 2.265 beoordelingen
Beoordeeld op 29 november 2016

Datum van verblijf: november 2016
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een individuele reiziger en niet die van TripAdvisor LLC of een van zijn partners.
MoritzQueenstown, Manager van Hotel St Moritz Queenstown - MGallery Collection, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 december 2016
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC of haar partners.
Beoordeeld op 4 januari 2015

Naar aanleiding van de berichten hier een kamer met meerzicht geboekt. Helaas kon t raam niet verder dan 10cm open, verder continue airco.
Hotel mooi en supervriendelijk personeel, alleen zeer beperkt mb op de WiFi. Dichtbij het centrum wel via een klein stijl heuveltje.

Al met al denk ik dat je voor minder geld beter kan zitten.

Datum van verblijf: december 2014
Reistype: Reisde met een partner
Bedank 456dannyb
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
QueenstownMas, General Manager van Hotel St Moritz Queenstown - MGallery Collection, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 januari 2015
Google-vertaling

Good Afternoon Danny. Thank you for taking the time to write your review. We sincerely appreciate your valuable feedback and we are currently working through the issues you have highlighted. Kind Regards, Lynne

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 7 november 2018

Datum van verblijf: oktober 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 7 november 2018 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: november 2018
Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 7 november 2018 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: oktober 2018
Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Alfred M, Manager van Hotel St Moritz Queenstown - MGallery Collection, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 november 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken