Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (936)
Beoordelingen filteren
936 resultaten
Waardering van reizigers
196
413
219
73
35
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
196
413
219
73
35
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 936 beoordelingen
Beoordeeld op 7 oktober 2015

de ontvangst was professioneel maar niet uitnodigend. Busladingen vol Chinezen. hotel is groot. Via allerlei gangen kwamen we uiteindelijk bij onze kamer. Zou Lakeview zijn, ware het niet dat er nog een soort "trailerpark" voor ligt, die het uitzicht toch belemmerde. Kamer was schoon en netjes. Je kunt je auto goed parkeren in de garage, dat is ook wel nodig, want in Queenstown zelf kun je amper parkeren. Hotel is op loopafstand van het centrum

  • Verbleef: december 2014, reisde met een partner
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Jacqueline W
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
robertoakes, General Manager van Copthorne Hotel and Resort Queenstown Lakefront, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 oktober 2015
Google-vertaling

Many thanks for the feedback, I did not quite understand the "trailer park" comment but perhaps it got lost in the translation. Appreciate you time and I hope you enjoyed your time in Queenstown and New Zealand.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 9 januari 2015

We hadden een standaard kamer met een mooi uitzicht. De bedden vonden wij nogal zacht. Verder netjes en schoon. Het is een groot hotel, dus je moet wel een stukje lopen naar je kamer. We kregen een voordeelpakket aangeboden. Dat hield in; parkeergarage voor 2 dagen, wifi, 2 drankjes, late uitcheck. De auto kon in de afgesloten garage.

De eerste avond was er een stroomstoring in een gedeelte van Queenstown. Ook in ons hotel. We hadden in het restaurant gereserveerd. Toen we er kwamen en ons "welkomsdrankje" dronken werd er niets gezegd. Pas toen we naar het restaurant gingen werd ons medegedeeld dat het gesloten was. Had men ons niet even kunnen melden dat we er niet konden eten?

Kamertip: Neem een kamer met uitzicht, want dat is de moeite waard
  • Verbleef: november 2014, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank arjo2014
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
robertoakes, General Manager van Copthorne Hotel and Resort Queenstown Lakefront, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 juni 2015
Google-vertaling

Many thanks for your review we appreciate your time, apologies for not getting the srvice quite correct but we do appreciate the feedback, hope you enjoyed Queenstown.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 24 december 2014

Ik zou dit hotel niet aanbevelen, gezien er voor hetzelfde geld zeker betere alternatieven zijn in de nabije omgeving. Het hotel ligt op 5 minuten loopafstand van het centrum wat prima is. We hadden een superior kamer die ruim en schoon was, wel zat deze in een uithoek van het hotel: 2 liften nemen en circa 5 minuten lopen vanuit de lobby. We hadden even bij de lobby gecheckt of er een andere kamer beschikbaar was, maar zij gaven direct aan dat die niet beschikbaar was. We zaten op de onderste verdieping, dus hadden een klein terrasje aangrenzend aan de tuin (geen Lake view dus!), maar hier stonden geen stoelen op. Verder kan de service op de volgende punten worden verbeterd:
- aankomst, hele korte uitleg. Geen info over centrum/activiteiten.
- geen free WiFi, 30 minuten gratis en enkel beschikbaar in de lobby.
- klantvriendelijkheid in het restaurant en lobby. Het is groot en formeel, totaal geen persoonlijke aandacht voor de gasten.
- geldt ook voor het uitschenken: afrekenen en op naar de volgende.
Jammer, want zit zeker wel potentie in het hotel en de mensen!

Kamertip: Ik zou bij de boeking vermelden een kamer in het hoofdgebouw te wensen.
  • Verbleef: december 2014, reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank Joyce299
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
4 dagen geleden beoordeeld

  • Verbleef: november 2018, reisde met een partner
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
5 dagen geleden beoordeeld

Verbleef: oktober 2018
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
robertoakes, General Manager van Copthorne Hotel and Resort Queenstown Lakefront, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 dagen geleden
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken