Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.426)
Beoordelingen filteren
1.426 resultaten
Waardering van reizigers
640
487
186
64
49
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
640
487
186
64
49
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.426 beoordelingen
Beoordeeld op 25 januari 2013

Een prima hotel om te verblijven als je in het bezit bent van een auto, het ligt nogal afgelegen. De kamer is zeer compleet uitgerust met kookplaat, oven en magnetron.
De inrichting is modern en goed. Toen het restaurant MeMee openging kwamen de etensluchten bij ons op de kamer en in de gang. Toen wij daarover klaagden kregen we zonder problemen een andere kamer op een andere verdieping.
Jammer dat de medewerkers iedere avond een stofzuiger op de gang lieten staan.

Kamertip: Geen kamer op de 2e etage en bij voorkeur met zicht op het mooie meer.
Datum van verblijf: januari 2013
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Ary P
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 10 november 2018 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: november 2018
Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
hamadkidwai, General Manager van DoubleTree by Hilton Hotel Queenstown, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 november 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 18 oktober 2018 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: oktober 2018
Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
hamadkidwai, General Manager van DoubleTree by Hilton Hotel Queenstown, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 oktober 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 14 oktober 2018

Datum van verblijf: september 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
hamadkidwai, General Manager van DoubleTree by Hilton Hotel Queenstown, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 oktober 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 14 oktober 2018

Datum van verblijf: augustus 2018
Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
hamadkidwai, General Manager van DoubleTree by Hilton Hotel Queenstown, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 oktober 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken