“Mooi restaurant ”

Keukens: Nieuw-Zeelands
Geschikt voor: Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
23 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede ambiance. Het eten was het lekkerste wat we in nieuw zeeland gegeten hadden. De bediening liep er netjes bij en ze waren erg beleefd en aardig. Het eten kwam snel door, wat we prima vonden.

3 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een goede kaart en uitgebreid genoeg om er van een fijne lunch te kunnen genieten. Een mooi terrasje aan de straatkant, een leuke en goede bediening en een redelijke prijs. Prima zaak om van een goede lunch te kunnen genieten.

24 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten en heerlijke wijnen. Maar een goede risotto maken kunnen ze helaas niet. Mijn vrouw heeft wel heerlijke gegeten. Mooie tent en vriendelijke personeel.

21 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een lange vliegreis even een hapje doen en dan naar bed. Super goed gelukt! Er was geen plek meer in het restaurant maar in de bar kan je ook lekker tafelen. Heerlijke, bijzondere smaken! We wilden even geen pizza of pasta na al het vliegtuig eten, en dat is onwijs goed gelukt in dit restaurant! Je betaalt voor goed eten.

26 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens de feestdagen berekenen ze 15% extra op de al niet goedkope prijzen. We een leuk terras om een lekker biertje te drinken.

Reizigers die Fiddlesticks Restaurant & Bar bekeken, bekeken ook

Christchurch, Canterbury

In Fiddlesticks Restaurant & Bar geweest? Deel je ervaringen!