“Boxingday”

Keukens: Nieuw-Zeelands
Geschikt voor: Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
26 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens de feestdagen berekenen ze 15% extra op de al niet goedkope prijzen. We een leuk terras om een lekker biertje te drinken.

Datum van bezoek: december 2016

21 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

2u stop in bar van fiddlesticks
Mooie bar, restaurant, met aangename sfeer.
We hadden de todays bread schotel met oil/balsamico. Dit was heerlijk met 4 verschillende soorten vers brood, boter, balsamico.
Toffe plaats om een happy hour te doen.
Personeel is vriendelijk

Gratis 500mb internet voucher

Restaurant niet gedaan maar ziet er mooi verzorgd uit

Datum van bezoek: december 2016
21 juli 2016 beoordeeld

Heerlijk eten voor een redelijke prijs! Beetje tricky om een parkeerplaats te vinden, maar parkeer ergens in de buurt en wandel er naartoe.

Datum van bezoek: juni 2016
21 juli 2016 beoordeeld

Heerlijk eten en midden in het centrum. beetje tricky om een goede parkeerplaats te vinden, dus parkeer ergens verder weg en wandel er naartoe. Ziet er gezellig uit en bediening is goed!

Datum van bezoek: juni 2016
22 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant in christchurch. Een aanrader! Vriendelijke, goede bediening en een gezellig restaurant. Ik heb heerlijk gegeten. Het zijn originele, gezonde en verse gerechten. Goede wijnkaart.

Datum van bezoek: augustus 2015

Reizigers die Fiddlesticks Restaurant & Bar bekeken, bekeken ook

Christchurch, Canterbury
Christchurch, Canterbury

In Fiddlesticks Restaurant & Bar geweest? Deel je ervaringen!