Beoordeeld op 17 januari 2016

Na 4 weken rondgereisd te hebben in Nieuw Zeeland, zijn wij in dit hotel verbleven. Vanaf het moment dat we aankwamen tot en met het moment dat we weggingen werden we warm ontvangen en geholpen wanneer we dit wilden. De kamer paste perfect bij de rest van het huis en het ontbijt was een geweldige afsluiting. Het was mogelijk om onze bagage hier achter te laten op de dag van ons vertrek, zodat we de dag zelf Christchurch nog in konden. Ideaal.

• Verbleef: december 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 9 januari 2016

Een prachtig historisch huis, aan de rand van christchurch. De eigenaars doen er alles aan om je zo goed mogelijk te ontvangen. Het ontbijt was super en we hebben geslapen als een roos! Spijtig dat we hier maar een nacht konden verblijven...

• Verbleef: januari 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 11 november 2015

Slechts een nacht doorgebracht in dit luxueuze manoir, maar dat was dan ook van hoge kwaliteit. Gastvrouw en heer zijn zeer behulpzaam en attent. Inrichting van het hotel is oud-Engels. Veel werk is gemaakt van de tuin, waarin veel klassieke rozen staan.

• Verbleef: november 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 30 maart 2015

Zeer hartelijke behulpzame en vriendelijke gastouders. Aan het einde van ons verblijf kregen we nog een pluch beertje mee. Het ontbijt was voortreffelijk en goed verzorgd.
We zijn er twee keer geweest en beide kamers waren prima in orde.

• Verbleef: maart 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 7 maart 2014

Wij hebben twee nachten heerlijk geslapen in Eliza's Manor Boutique Hotel. Ann is hartelijk en behulpzaam. Niets is haar te veel. Het ontbijt is heel goed.
Het hotel is goed gelegen ten opzichte van het park en het stadscentrum. Wij konden het gemakkelijk lopend af. Een fijn begin van onze rondreis door Nieuw Zeeland. Bedankt Ann!

Kamertip: Kamers aan de voorzijde van het gebouw op de 1e verdieping zijn ruim.
  • Verbleef: januari 2014, reisde met een partner