20 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een echt vliegveld hotel... op nog geen kilometer van de luchthaven van Christchurch. Verwacht geen romantisch hotel, maar een degelijk zakenhotel. Goede kamers met uitstekende bedden en een ruime en schone badkamer. Alles wat je je kunt wensen na een lange vlucht.

Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
26 februari 2016 beoordeeld

Direct tegenover het vliegveld van Christchurch, op loopafstand. Maar men komt je graag ophalen van het vliegveld. Prima kamer, goed ontbijt. Brachten ons met plezier naar het camper verhuurbedrijf. Na een vliegreis van 30 uur is het goed rusten op een goed bed.

• Verbleef: januari 2016, reisde met familie
25 januari 2016 beoordeeld

Als de hotelkamers dezelfde update krijgen als de receptie/bar/restaurant dan is dit helemaal perfect. Ideaal gelegen bij het vliegveld (maar geen overlast van vliegtuigen). Vriendelijke bediening in bar en restaurant. Ook bij receptie goed geholpen, onder andere met printen van baardig passes. Zou wel aanraden om niet zo moeilijk te doen over de beperkte gratis wifi (2 uur gratis voor 1 apparaat).

Verbleef: januari 2016, reisde met een partner
IftiHussain, Manager van Sudima Hotel Christchurch Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 februari 2016

Dear ellenenmartijnH, Thank you for your feedback on you recent stay with us, Great that you enjoyed our facilities and service, Do come back soon to visit us again.

2 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel ligt tegen over het vliegveld en daarom Is het handig. Verder had de kamer die wij hadden renovatie nodig.
Als je door New Zealand reist en overal een warm welkom krijgt en overal free WiFi, dan valt het hier tegen dat je maar de eerste twee uur ( op een device) gratis krijgt en dan moet betalen.

Verbleef: januari 2016, reisde met een partner
16 augustus 2014 beoordeeld

Het hotel volop aan het renoveren. Ondanks dat feit en de kleine ongemakken die daarbij horen vonden we hotel toch nog interessant, vooral door zijn ligging naast de luchthaven. Komt het door die grote verbouwingswerken of niet, maar wij vonden het er vrij koud in het restaurant/ontbijtruimte. Het bed was eerder aan de zachte kant en dat geniet niet onze voorkeur. Voor de rest: prima hotel als je op een vlucht wacht.

• Verbleef: augustus 2014, reisde met een partner