Van tevoren boeken

vanaf US$ 87,67
vanaf US$ 33,56
vanaf US$ 73,97
Beoordeeld op 7 augustus 2017

Ik kan me voorstellen dat alleen een dag-ticket het gevoel geeft van "is dit nou alles?". Maar met het avondprogramma er bij was het een héél erg geslaagde dag. Eerst zelf rondgelopen (mevrouw bij de kassa vond 2 uur wel veel, maar wij hebben rustig de tijd genomen om te kijken en foto's te maken), daarna met de gids nog extra uitleg gehad. Culturele show, heerlijke maaltijd en in het donker nog een keer naar de geiser. Kijken met warme chocolademelk in de hand.
Top-avond!

Verwacht alleen niet dat je een kiwi gaat zien. Ze hebben er 1 en die slaapt 20 uur per dag...

Datum van activiteit: augustus 2017
TePuia, Quality Assurance Coordinator van Te Puia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juli 2018

Kia ora

Bedankt voor de beoordeling, de woorden zoals de jouwe die ons helpen focus te houden en weten dat we op de goede weg zijn, we willen dat je veilig reist op je reis.

Beoordeeld op 3 mei 2017 via mobiele applicatie

Hoewel erg toeristisch en duur moet je er niet voorbij rijden. De uitleg van de gidsen is leuk. Natuurlijk is een spuitende geijser mooi om te zien, even als de borrelende modder.

Datum van activiteit: april 2017

Beoordeeld op 30 maart 2017

De Maori's die dit prachtige stukje land hebben weten te behouden hebben door het opzetten van Te Puia een stuk cultuur weten te redden. Het enthousiasme van de Maori's om bezoekers te vertellen over hun tradities en gewoontes is groot. De inzet voor de bijna uitgestorven Kiwi is enorm en de trost op de geisers heeft de gelijke warmte. Een bezoek aan Te Puia is daardoor al aan te raden maar het help deze bevolkingsgroep ook om een mooi stuk cultuur te mogen behouden.

Datum van activiteit: maart 2017

Beoordeeld op 17 februari 2017

Pruttelende modder, kokend hete meertjes. De Pohutu geyser die tot wel 30 meter de hoogte reikt. Maori village. Geen toerist mag dit missen natuurlijk.

Datum van activiteit: januari 2017

Beoordeeld op 18 januari 2017 via mobiele applicatie

Een mooi, fascinerend park dato geologisch gebied heel wat te bieden heeft : kokende modderpoelen, geisers, kratertjes, meertjes enz.. Ook de Maori cultuur komt uitgebreid aan bod en er is gelegenheid om een paar Kiwi's in hun min of meer natuurlijke habitat te zien.

Datum van activiteit: januari 2017