“Geweldige locatie, prima Wifi, aardig personeel.”

35 Degrees South Aquarium Restaurant & Bar
Geclassificeerd als nr. 25 van 63 Restaurants in Paihia
Geschikt voor: Lokale keuken, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
4 maart 2016 beoordeeld

Op een fantastische locatie ligt dit leuke restaurant met een groot aquarium en prima Wifi. Je krijgt een inlogcode die een uur geldig is.

35DegreesSouth, Manager van 35 Degrees South Aquarium Restaurant & Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 maart 2016

Thank you for your review :)

2 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk uitzicht! Bediening was niet erg goed, een beetje onoplettendheid. We hadden koffie besteld en omdat we erg lang waren blijven zitten ook een half dozijn oesters. We kregen een erg vieze vork erbij, bij het vertellen aan de ober reageerde hij verbaasd maar kwamen er geen excuses. Alleen 2 schone vorken.
Bord met de oesters vond ik ook wat haren op.
Kortom, het uitzicht is prachtig en de ligging ook. Tijdens het diner misschien weer heel anders.

4 augustus 2015 beoordeeld

Erg gastvrij personeel,heerlijke koffie en de soep van de dag,in ons geval vissoep,was de lekkerste die ik had gegeten.Leuk en vooral heel relaxt terras aan de zee,voor een super vakantiegevoel

10 juli 2015 beoordeeld

Gisteren heerlijk in dit restaurant uit eten geweest.
De menukeuze is uitgebreid van iets kleins tot iets groots en ook de prijzen zijn voor elke portemonnaie geschikt.
De bediening was goed en het uitzicht is schitterend.
Ook het aquarium ziet er prachtig uit.
Voor degenen die graag wijn drinken is er een uitgebreide wijnkaart.

3 januari 2015 beoordeeld

Aan een tafel bij het raam heb je een prachtig uitzicht over de baai. De bediening is heel vriendelijk. Het eten is goed en het zijn flinke porties..

Reizigers die 35 Degrees South Aquarium Restaurant & Bar bekeken, bekeken ook

In 35 Degrees South Aquarium Restaurant & Bar geweest? Deel je ervaringen!