Baystay B&B
Casa Bella Motel(Paihia)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Aloha Seaview Resort Motel(Paihia)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Cook's Lookout Motel(Paihia)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Bay Sands Seafront Studios(Paihia)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Edelweiss Motel(Paihia)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Kingsgate Hotel Autolodge Paihia(Paihia)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 69 per nacht.

• Gratis parkeren
Admiral's View Lodge(Paihia)(Heel veel waar voor je geld!)
7 maart 2013 beoordeeld

Wij verbleven hier nadat wij onze campervan van de eigenaren hadden ingeleverd. De verwachting was al hoog, aangezien we in de camper ook hun gevoel voor perfectie hadden ontdekt, maar we werden niet teleurgesteld. Goede bedden, lekkere douche, vriendelijke eigenaren en een goed ontbijt.

Echt een aanrader als je in deze buurt een slaapplaats zoekt, waar je ook de nodige aandacht krijgt van de (Nederlands en Engels sprekende) gastheren.

• Verbleef: februari 2013, reisde met een partner
25 januari 2012 beoordeeld

We hebben erg genoten van ons verblijf hier. Het huis is mooi ingericht, de kamer is schoon en het uitzicht is erg mooi. Deze B&B bevindt zich op een rustige locatie, maar wel dichtbij Paihia. De gastheren geven nuttig advies over wat er in de buurt te doen is, maar als je wilt ontspannen op het terras, kan dat ook. De kamer en ook het ontbijt zijn zeer compleet. Echt een aanrader!

• Verbleef: december 2011, reisde met een partner
8 augustus 2011 beoordeeld

We vonden het verblijf bij jullie erg geslaagd. Zowel het interieur als alles eromheen zag er modern en warm en zeer verzorgd uit. Een heel groot compliment is zeker op zijn plaats.
Jullie aandacht naar ons als gasten was van uitzonderlijke klasse. We hebben ons direct zeer thuis gevoeld. De innerlijke mens verwennen met jullie culinaire extraatjes en drankje(s) waren van toegevoegde waarde en zijn niet bij andere b&b 's bepaald zichtbaar. Blijf dit vooral doen en daarnaast was er ook gezelligheid te over bij jullie te vinden!!!
Ga vooral zo verder , we gunnen jullie een goed toekomst met een gouden rand.

Groeten van Harrie en Wilma

• Verbleef: juli 2011, reisde met een partner
31 oktober 2010 beoordeeld

We zijn twee nachten hier geweest. Rob en Niek zijn perfecte gastheren die veel over de omgeving kunnen vertellen. Hebben de CreamTrip gedaan en een bustocht naar Cape Reinga. Veel te weinig tijd om dit gebied echt te zien. We komen terug, en dan zeker naar Baystay!

• Verbleef: oktober 2010, reisde met een partner
14 april 2009 beoordeeld

Voor de Nederlandse en Vlaamse toeristen, de uitbaters zijn Nederlandstalig en we vonden dat al een enorm voordeel. Het is echt een aanrader. Ze kennen de buurt heel goed en geven nuttige tips over uitstappen. De B&B is heel netjes en het is een plezier om daar thuis te komen. We zouden dus zeggen: GEWOON DOEN!

Steve & Veerle

• Verbleef: maart 2009, reisde met een partner