“Heerlijk gegeten!!! ”

Indonesia Restaurant
Een tafel reserveren
Geclassificeerd als nr. 3 van 244 Restaurants in Napier
Keukens: Indonesisch
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Gezinnen met kinderen, Speciale gelegenheden, Romantisch, Grote groepen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
11 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb vanavond mogen genieten van een heerlijke rijsttafel met vlees. Ik vond persoonlijk de gado gado heel smakelijk. Een gemoedelijke sfeer en een vriendelijke gastvrouw.
Complimenten allemaal

Datum van bezoek: januari 2019
RizaAmbadar, Owner van Indonesia Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 januari 2019

Selamat siang,
Thank you for your visit and review, safe travel back to Holland and looking forward to serving you again.

23 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een echte rijsttafel in Nieuw Zeeland, met een prima vegetarische variant. Sinds september 2018 nieuwe, Indonesische eigenaars, die hun uiterste best doen om het helemaal naar je zin te maken. Wat extra gado gado, omdat die zo lekker is? Geen probleem, daar komt de kok zelfs persoonlijk voor naar je tafel. Duizend excuses dat de spekkoek niet perfect is: het was de eerste poging van de eigenares. Kortom, verrassend lekker en gezellig gegeten!

Datum van bezoek: december 2018
RizaAmbadar, Owner van Indonesia Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 december 2018

Selamat Pagi,
Thank you for your review and appreciation, glad you enjoyed the Rijsttafel, especially the Gado2. Looking forward to your next visit. Have a safe travel.

26 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Absolute aanrader is de 'Rijsttafel'. Wij namen de supreme (vlees en vis). Voor ieder wat wils. Pittige maar ook milde smaken.

Datum van bezoek: februari 2018
Hieke W, Owner van Indonesia Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 februari 2018

Fijn te lezen dat jullie lekker gegeten hebben.
Hartelijk dank voor de review, in het Nederlands!

Hieke & Peter (Eigenaren) en Personeel
Restaurant Indonesia (Established 1983)

13 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben heerlijk gegeten bij Peter en Hieke, de gastvrijheid was ook op en top van zowel de gastvrouw Hieke als het personeel van Indonesia.

We waren verrast op de menukaart “rijsttafel” te zien staan en al snel kwamen we er achter dat het restaurant gerund werd door een Nederlands stel waarvan de man achter de “kachel” staat te koken. En wat kunnen ze daar koken!

Bedankt voor een heerlijk avondje uit en mochten we weer eens in de buurt zijn, dan komen we zeker weer langs. Oan’t sjen zeg ik daarom ook maar!

Nina en Arjen

Datum van bezoek: februari 2018

Hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling van jullie ervaring in ons restaurant.
Het was erg gezellig om jullie te bedienen.
Ik ben blij te lezen dat jullie hebben genoten van de Rijsttafel.

Oan’t sjen!
Hieke

25 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een verrassing in Nieuw Zeeland, een heerlijke Indonesische rijsttafel gegeten.
Goed verzorgd allemaal en snel geserveerd.
Een aanrader!

Datum van bezoek: maart 2017
Hieke W, Owner van Indonesia Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 april 2017

Leuk dat jullie bij ons zijn komen eten.
Ik ben blij dat jullie het lekker vonden en wens jullie een goede reis en veel fijne herinneringen om mee terug te nemen naar Nederland.

Mijn verontschuldiging voor de late reactie maar er zijn wat TripAdvisor site problemen.
Hartelijke groeten,
Hieke en Peter (eigenaren) en Personeel,
Restaurant Indonesia (opgericht in 1983)

Reizigers die Indonesia Restaurant bekeken, bekeken ook

Napier, Hawke's Bay Region

In Indonesia Restaurant geweest? Deel je ervaringen!