Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.757)
Beoordelingen filteren
2.757 resultaten
Waardering van reizigers
1.268
983
362
89
55
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
1.268
983
362
89
55
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 2.757 beoordelingen
Beoordeeld op 30 december 2016

Dit is een goed hotel maar eerder 4 tot 4,5 sterren dan 5.
Onze kamer was ruim en had de benodigde voorzieningen, maar deed wel wat kaal aan. Een beetje meer aankleding zou een hoop meer sfeer brengen.
Alles was schoon en functioneerde naar behoren.

De badkamer was in verhouding tot de rest van de kamer klein. In deze categorie zou je eigenlijk wel een bad en aparte douche verwachten.

Het ontbijt is uitstekend te noemen, zeker de healthy options zijn een welkome aanvulling!

Het personeel is vriendelijk, maar heeft net niet de professionaliteit/gastvrijheid die je bij een 5 sterren hotel mag verwachten. Een beetje casual.

Aandachtspuntje: Het hotel ligt op dichtbij de haven en het winkelcentrum, maar wel op een heuvel!

Datum van verblijf: december 2016
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Bedank Daanzw
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
PullmanAucklandHotel, Quality and Attitude Manager van Pullman Auckland, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 januari 2017
Google-vertaling

Dear Daanzw,

Thank you for your review following your recent stay with us. I was pleased to read of your experience with the excellent breakfast and many and varied options, including the healthy breakfast choices. It sounds as though you enjoyed the clean and spacious room, and on a future stay you may prefer the rooms in the Residence Tower which have larger bathrooms. We value a service that is warm and professional, and we appreciate your feedback as both are equally important.

We would love the opportunity to look after you again in the future, and wish you a fabulous 2017,

Kind regards,
Liz Grimmett
Quality and Attitude Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 14 februari 2016

Een aantal nachten verbleven in het hotel welke zich op 5 minuten lopen bevindt van Queens Street, de hoofd (winkel) straat van Auckland. Hierdoor zijn vele restaurants, winkels en bezienswaardigheden in de stad op loopafstand. Schone, grote nette kamers en zeer behulpzaam personeel. Uitstekend ontbijtbuffet met voor een ieder wat wils. Parkeergelegenheid bij het hotel tegen betaling (valet-parking). Kosten hiervan zijn beduidend lager dan public-parking in de buurt van het hotel. Goede internet/wifi verbinding door het gehele hotel. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding van ons verblijf.

Datum van verblijf: februari 2016
Bedank Erwin K
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
PullmanAucklandHotel, Manager van Pullman Auckland, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 februari 2016
Google-vertaling

Dear Guest,

Thank you very much for your wonderful review. We are so pleased that you loved the size of the room and the location of the hotel. We hope that your travels bring you back to Pullman Auckland in the future.

Kind regards,
Carly Saunders
Quality and Attitude Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 3 september 2018

Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
PullmanAucklandHotel, Guest Relations Manager van Pullman Auckland, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 september 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 september 2018

Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
PullmanAucklandHotel, Guest Relations Manager van Pullman Auckland, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 september 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 september 2018 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: september 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
PullmanAucklandHotel, Guest Relations Manager van Pullman Auckland, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 september 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken