Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.722)
Beoordelingen filteren
2.722 resultaten
Waardering van reizigers
1.489
800
275
109
49
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
1.489
800
275
109
49
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 2.722 beoordelingen
Beoordeeld op 3 april 2017 via mobiele applicatie

Het hotel is niet zo goed te vinden als je hier met je huurwagen bent. Bovendien maken de wegenwerken in de buurt het nog wat moeilijker. Eens in het hotel is de receptie zeer aangenaam. Vooral Donald verdient een pluim. Zeer vriendelijk, behulpzaam, supermooie glimlach en een zeer mooie verschijning. Mijn kamer op het vierde was goed, maar uitzicht op het minieme zwembad en de zwemmers die in de kamer konden binnen kijken, vond ik minder geslaagd. Het ontbijt was goed, maar de service was dat niet. De dame die het onthaal moest doen was de helft van de tijd met andere dingen bezig zodat heel wat mensen zomaar ergens gingen zitten zonder zich aan te melden. Ik bestelde aan een jonge blonde ober een spiegelei. Toen ik na twintig minuten vroeg of mijn ei nog ging komen, verontschuldigde hij zich dat hij het papiertje met mijn bestelling was vergeten af te geven in de keuken en dat ik nog wat diende te wachten. De service in het restaurant vond ik niet echt goed. Het hotel heeft wel een mooi uitzicht over de baai. Goed voor max. 2 nachten. Er zijn betere hotels in Auckand.

Datum van verblijf: april 2017
Reistype: Reisde alleen
Bedank ftv2015
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
HIAKL, Operations Manager van Hilton Auckland, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 april 2017
Google-vertaling

Dear ftv2015

Thank you for sharing a review on TripAdvisor following your stay at Hilton Auckland. The team and I are pleased you enjoyed the hotel's spectacular waterfront location on Princes Wharf, set 300 metres out to sea on the Waitemata Harbour.

Having noted your overall feedback, I apologize for the wait you encountered with breakfast service in FISH restaurant. What you experienced is certainly not the norm and I would like to assure you that I have discussed your comments with the breakfast team to ensure consistency moving forward. I am very sorry for this inconvenience.

We look forward to having another opportunity to welcome you back on future travels and hope that next time you will be able to try one of our Deluxe Harbour View Rooms.

Kind regards, Shiju Oommen.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 december 2016

De locatie van het hotel op zich is al meer dan de moeite waard, gelegen in de haven en toch zeer centraal. De kamers zijn meer dan in orde. Wij hadden een deluxe harbour view double room. In het gehele hotel is het aangenaam vertoeven. Enkel het zwembad is aan de kleine kant.

Kamertip: kamer met havenzicht zeker doen, let op dat er geen paal op je terras staat want dit doet het uitzicht teniet en zo zijn er kamers.
Datum van verblijf: november 2016
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Wendy A
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Roger-Brantsma, General Manager van Hilton Auckland, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 december 2016
Google-vertaling

Dear Wendy A

Thank you for choosing to stay at Hilton Auckland and posting a review onto TripAdvisor; we are delighted you enjoyed a pleasant stay. The hotel most certainly does feature a unique waterfront location situated on Princes Wharf, sitting 300 metres out to sea and enjoying magnificent views across the Waitemata Harbour.

We look forward to welcoming you back on future travels should you be returning to the ‘City of Sails’.

Kind regards, Roger.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 17 mei 2016 via mobiele applicatie

Bij aankomst op een pier in het centrum was ik al onder de indruk. Bij binnenkomst een mooie in richting in de lobby. De kamer was heel netjes mooie badkamer met bad. Maar het uitzicht was geweldig uitzicht op de haven en de skyline van Auckland. Kortom top top top en echte aanrader.

Datum van verblijf: mei 2016
Reistype: Reisde met familie
Bedank Ruudzw
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Roger-Brantsma, General Manager van Hilton Auckland, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 mei 2016
Google-vertaling

Dear Ruudzw

Thank you for recommending Hilton Auckland on TripAdvisor and I am delighted you enjoyed the experience and felt right at home relaxing amidst the splendour of the city's Waitemata Harbour.

The hotel certainly does boast an enviable waterfront location on Princes Wharf and we hope you will return on future stays.

Kind regards en met vriendelijke groet!

Roger

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 25 februari 2015

zeer vriendelijk personeel ,zeer behulpzaam ,lekker ontbijt en met een mooi uitzicht op de baai,kortom zeer tevreden met dit hotel,ligt in het midden van de stad ,spijtig enkel maar 2 nachten daar geweest,is een beetje te kort voor NZ

Datum van verblijf: februari 2015
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Bedank Jan T
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Roger-Brantsma, General Manager van Hilton Auckland, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 maart 2015
Google-vertaling

Dear Jan T

We are delighted you enjoyed your stay at Hilton Auckland and thanks for sharing on TripAdvisor and for also completing an online hotel survey. Further to my acknowledgement of the survey you filled out. It is great that you took the opportunity to relax in FISH restaurant, basking in the wonderful views of Auckland’s Waitemata Harbour.

Once again, many thanks for your feedback and for choosing to stay with us. We hope to see you again on future travels.

Kind regards, Roger.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 27 december 2013

voor ons een zeer goed hotel ook omdat we een cruise vakantie gingen maken de boot lag letterlijk voor de deur en kosten direct vanuit hotel op de boot maar ook zeer dicht tegen het centrum en de restaurants en het ontbijt was ook zeer uitgebreid en goed

Datum van verblijf: november 2013
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank AntwerpenFrankvdp
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken