SKYCITY Grand Hotel(Auckland (centrum))
Gratis annuleren tot 27/07
Boek nu, betaal bij aankomst
  • Zwembad
Waldorf Stadium Apartments Hotel(Auckland (centrum))(Heel veel waar voor je geld!)
  • Fitnesscentrum
  • Gratis internet
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 87 per nacht.

Auckland City Hotel-Hobson St(Auckland (centrum))
Gratis annuleren tot 26/07
Boek nu, betaal bij aankomst
  • Bar/lounge
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 108 per nacht.

Pullman Auckland(Auckland (centrum))(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 126 per nacht.

Grand Millennium Auckland(Auckland (centrum))(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
VR Auckland City(Auckland (centrum))
Gratis annuleren tot 28/07
  • Inclusief ontbijt
City Lodge(Auckland (centrum))(Heel veel waar voor je geld!)
    Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 70 per nacht.

Cordis, Auckland by Langham Hospitality Group(Auckland (centrum))(Heel veel waar voor je geld!)
    Agoda.com
    • Restaurant
    Kiwi International Hotel(Auckland (centrum))
    Priceline
    Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 40 per nacht.

3 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel is niet zo goed te vinden als je hier met je huurwagen bent. Bovendien maken de wegenwerken in de buurt het nog wat moeilijker. Eens in het hotel is de receptie zeer aangenaam. Vooral Donald verdient een pluim. Zeer vriendelijk, behulpzaam, supermooie glimlach en een zeer mooie verschijning. Mijn kamer op het vierde was goed, maar uitzicht op het minieme zwembad en de zwemmers die in de kamer konden binnen kijken, vond ik minder geslaagd. Het ontbijt was goed, maar de service was dat niet. De dame die het onthaal moest doen was de helft van de tijd met andere dingen bezig zodat heel wat mensen zomaar ergens gingen zitten zonder zich aan te melden. Ik bestelde aan een jonge blonde ober een spiegelei. Toen ik na twintig minuten vroeg of mijn ei nog ging komen, verontschuldigde hij zich dat hij het papiertje met mijn bestelling was vergeten af te geven in de keuken en dat ik nog wat diende te wachten. De service in het restaurant vond ik niet echt goed. Het hotel heeft wel een mooi uitzicht over de baai. Goed voor max. 2 nachten. Er zijn betere hotels in Auckand.

Verbleef: april 2017, reisde alleen
    HIAKL, Operations Manager van Hilton Auckland, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 april 2017

Dear ftv2015

Thank you for sharing a review on TripAdvisor following your stay at Hilton Auckland. The team and I are pleased you enjoyed the hotel's spectacular waterfront location on Princes Wharf, set 300 metres out to sea on the Waitemata Harbour.

Having noted your overall feedback, I apologize for the wait you encountered with breakfast service in FISH restaurant. What you experienced is certainly not the norm and I would like to assure you that I have discussed your comments with the breakfast team to ensure consistency moving forward. I am very sorry for this inconvenience.

We look forward to having another opportunity to welcome you back on future travels and hope that next time you will be able to try one of our Deluxe Harbour View Rooms.

Kind regards, Shiju Oommen.

1 december 2016 beoordeeld

De locatie van het hotel op zich is al meer dan de moeite waard, gelegen in de haven en toch zeer centraal. De kamers zijn meer dan in orde. Wij hadden een deluxe harbour view double room. In het gehele hotel is het aangenaam vertoeven. Enkel het zwembad is aan de kleine kant.

Kamertip: kamer met havenzicht zeker doen, let op dat er geen paal op je terras staat want dit doet het uitzicht teniet en zo zijn er kamers.
    • Verbleef: november 2016, reisde met een partner
    Roger-Brantsma, General Manager van Hilton Auckland, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 december 2016

Dear Wendy A

Thank you for choosing to stay at Hilton Auckland and posting a review onto TripAdvisor; we are delighted you enjoyed a pleasant stay. The hotel most certainly does feature a unique waterfront location situated on Princes Wharf, sitting 300 metres out to sea and enjoying magnificent views across the Waitemata Harbour.

We look forward to welcoming you back on future travels should you be returning to the ‘City of Sails’.

Kind regards, Roger.

17 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij aankomst op een pier in het centrum was ik al onder de indruk. Bij binnenkomst een mooie in richting in de lobby. De kamer was heel netjes mooie badkamer met bad. Maar het uitzicht was geweldig uitzicht op de haven en de skyline van Auckland. Kortom top top top en echte aanrader.

Verbleef: mei 2016, reisde met familie
    Roger-Brantsma, General Manager van Hilton Auckland, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 mei 2016

Dear Ruudzw

Thank you for recommending Hilton Auckland on TripAdvisor and I am delighted you enjoyed the experience and felt right at home relaxing amidst the splendour of the city's Waitemata Harbour.

The hotel certainly does boast an enviable waterfront location on Princes Wharf and we hope you will return on future stays.

Kind regards en met vriendelijke groet!

Roger

25 februari 2015 beoordeeld

zeer vriendelijk personeel ,zeer behulpzaam ,lekker ontbijt en met een mooi uitzicht op de baai,kortom zeer tevreden met dit hotel,ligt in het midden van de stad ,spijtig enkel maar 2 nachten daar geweest,is een beetje te kort voor NZ

• Verbleef: februari 2015, reisde met een partner
    Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
    Roger-Brantsma, General Manager van Hilton Auckland, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 maart 2015

Dear Jan T

We are delighted you enjoyed your stay at Hilton Auckland and thanks for sharing on TripAdvisor and for also completing an online hotel survey. Further to my acknowledgement of the survey you filled out. It is great that you took the opportunity to relax in FISH restaurant, basking in the wonderful views of Auckland’s Waitemata Harbour.

Once again, many thanks for your feedback and for choosing to stay with us. We hope to see you again on future travels.

Kind regards, Roger.

27 december 2013 beoordeeld

voor ons een zeer goed hotel ook omdat we een cruise vakantie gingen maken de boot lag letterlijk voor de deur en kosten direct vanuit hotel op de boot maar ook zeer dicht tegen het centrum en de restaurants en het ontbijt was ook zeer uitgebreid en goed

• Verbleef: november 2013, reisde met een partner