“Plezierig hotel op unieke plek”
Beoordeling van Hilton Auckland

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 11 websites!
Hilton Auckland
Beoordeeld als nr. 5 van 66 hotels in Auckland (centrum)
27 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel ligt op een unieke plek aan de haven met uitzicht op de baai. Mooie inrichting, waardoor het hotel plezierig wordt ervaren. Kamers met balkon en uitzicht op de haven zijn uitmate geriefelijk, maar ook behoorlijk prijzig.

Verbleef: December, 2017, reisde met een partner

3 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel is niet zo goed te vinden als je hier met je huurwagen bent. Bovendien maken de wegenwerken in de buurt het nog wat moeilijker. Eens in het hotel is de receptie zeer aangenaam. Vooral Donald verdient een pluim. Zeer vriendelijk, behulpzaam, supermooie glimlach en een zeer mooie verschijning. Mijn kamer op het vierde was goed, maar uitzicht op het minieme zwembad en de zwemmers die in de kamer konden binnen kijken, vond ik minder geslaagd. Het ontbijt was goed, maar de service was dat niet. De dame die het onthaal moest doen was de helft van de tijd met andere dingen bezig zodat heel wat mensen zomaar ergens gingen zitten zonder zich aan te melden. Ik bestelde aan een jonge blonde ober een spiegelei. Toen ik na twintig minuten vroeg of mijn ei nog ging komen, verontschuldigde hij zich dat hij het papiertje met mijn bestelling was vergeten af te geven in de keuken en dat ik nog wat diende te wachten. De service in het restaurant vond ik niet echt goed. Het hotel heeft wel een mooi uitzicht over de baai. Goed voor max. 2 nachten. Er zijn betere hotels in Auckand.

Verbleef: April, 2017, reisde alleen
HIAKL, Operations Manager van Hilton Auckland, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 april 2017

Dear ftv2015

Thank you for sharing a review on TripAdvisor following your stay at Hilton Auckland. The team and I are pleased you enjoyed the hotel's spectacular waterfront location on Princes Wharf, set 300 metres out to sea on the Waitemata Harbour.

Having noted your overall feedback, I apologize for the wait you encountered with breakfast service in FISH restaurant. What you experienced is certainly not the norm and I would like to assure you that I have discussed your comments with the breakfast team to ensure consistency moving forward. I am very sorry for this inconvenience.

We look forward to having another opportunity to welcome you back on future travels and hope that next time you will be able to try one of our Deluxe Harbour View Rooms.

Kind regards, Shiju Oommen.

1 december 2016 beoordeeld

De locatie van het hotel op zich is al meer dan de moeite waard, gelegen in de haven en toch zeer centraal. De kamers zijn meer dan in orde. Wij hadden een deluxe harbour view double room. In het gehele hotel is het aangenaam vertoeven. Enkel het zwembad is aan de kleine kant.

Kamertip: kamer met havenzicht zeker doen, let op dat er geen paal op je terras staat want dit doet het uitzic ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: November, 2016, reisde met een partner
Roger-Brantsma, General Manager van Hilton Auckland, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 december 2016

Dear Wendy A

Thank you for choosing to stay at Hilton Auckland and posting a review onto TripAdvisor; we are delighted you enjoyed a pleasant stay. The hotel most certainly does feature a unique waterfront location situated on Princes Wharf, sitting 300 metres out to sea and enjoying magnificent views across the Waitemata Harbour.

We look forward to welcoming you back on future travels should you be returning to the ‘City of Sails’.

Kind regards, Roger.

17 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij aankomst op een pier in het centrum was ik al onder de indruk. Bij binnenkomst een mooie in richting in de lobby. De kamer was heel netjes mooie badkamer met bad. Maar het uitzicht was geweldig uitzicht op de haven en de skyline van Auckland. Kortom top top top en echte aanrader.

Verbleef: Mei, 2016, reisde met familie
Roger-Brantsma, General Manager van Hilton Auckland, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 mei 2016

Dear Ruudzw

Thank you for recommending Hilton Auckland on TripAdvisor and I am delighted you enjoyed the experience and felt right at home relaxing amidst the splendour of the city's Waitemata Harbour.

The hotel certainly does boast an enviable waterfront location on Princes Wharf and we hope you will return on future stays.

Kind regards en met vriendelijke groet!

Roger

25 februari 2015 beoordeeld

zeer vriendelijk personeel ,zeer behulpzaam ,lekker ontbijt en met een mooi uitzicht op de baai,kortom zeer tevreden met dit hotel,ligt in het midden van de stad ,spijtig enkel maar 2 nachten daar geweest,is een beetje te kort voor NZ

• Verbleef: Februari, 2015, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Roger-Brantsma, General Manager van Hilton Auckland, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 maart 2015

Dear Jan T

We are delighted you enjoyed your stay at Hilton Auckland and thanks for sharing on TripAdvisor and for also completing an online hotel survey. Further to my acknowledgement of the survey you filled out. It is great that you took the opportunity to relax in FISH restaurant, basking in the wonderful views of Auckland’s Waitemata Harbour.

Once again, many thanks for your feedback and for choosing to stay with us. We hope to see you again on future travels.

Kind regards, Roger.

27 december 2013 beoordeeld

voor ons een zeer goed hotel ook omdat we een cruise vakantie gingen maken de boot lag letterlijk voor de deur en kosten direct vanuit hotel op de boot maar ook zeer dicht tegen het centrum en de restaurants en het ontbijt was ook zeer uitgebreid en goed

• Verbleef: November, 2013, reisde met een partner
28 maart 2013 beoordeeld

We zijn 1 nacht in het Hilton hotel geweest. Laat ik eerst het woordje 'meestal' verklaren. Ook wij hadden, zoals meerdere reviewers, een enorm cruiseschip voor de kamer liggen. Dat blokkeert niet alleen je uitzicht, het maakt ook dat je door het lawaai van de generators, niet op je balkon kunt zitten. En dat is natuurlijk erg zuur als je speciaal een harbourkamer hebt geboekt om het uitzicht en om het balkon. Ter compensatie hiervan hebben we het ontbijtbuffet aangeboden gekregen. In de kamer hadden we overigens geen last van het lawaai. Goed geluiddicht. Maar de volgende morgen was het schip vertrokken en hadden we een fantastisch uitzicht op een heerlijk zonnig balkon. We hebben dit hotel dus ook op zijn best meegemaakt. En dan is en blijft het een prachtig designhotel, met mooie ruime kamers. Lekker bed, goede kussens, goede leesverlichting. Grote badkamer met alles er op en er aan. Bad en aparte douche. Prima bar en een heel goed restaurant Fish met niet alleen heel goed eten maar vooral een fantastisch uitzicht. Professionele staf, zeer behulpzaam (vooral degenen die voor onze bagage zorgde). Uitgebreid ontbijtbuffet. Uitstekende locatie. Alles op loopafstand. Veel restaurants in de omgeving en, zoals gezegd, een fantastisch uitzicht over de haven. Afgezien van de cruiseschepen dus een tophotel waar we graag terug komen.

• Verbleef: Maart, 2013, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Auckland (centrum) bekeken
op 0,9 km afstand
Sofitel Auckland Viaduct Harbour
Sofitel Auckland Viaduct Harbour
nr. 2 van 66 in Auckland (centrum)
3.009 beoordelingen
op 1,1 km afstand
SKYCITY Grand Hotel
SKYCITY Grand Hotel
nr. 3 van 66 in Auckland (centrum)
2.647 beoordelingen
op 2 km afstand
Cordis, Auckland
Cordis, Auckland
nr. 4 van 66 in Auckland (centrum)
4.629 beoordelingen
op 0,5 km afstand
Grand Mercure Auckland
Grand Mercure Auckland
nr. 7 van 66 in Auckland (centrum)
211 beoordelingen
op 0,8 km afstand
Hotel DeBrett
Hotel DeBrett
nr. 1 van 66 in Auckland (centrum)
1.284 beoordelingen
op 1,1 km afstand
Crowne Plaza Auckland
Crowne Plaza Auckland
nr. 12 van 66 in Auckland (centrum)
1.872 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hilton Auckland geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hilton Auckland

Adres: 147 Quay Street | Princes Wharf, Auckland (centrum), Auckland 1010, Nieuw-Zeeland
Telefoonnummer:
Locatie: Nieuw-Zeeland > Noordereiland > Auckland > Auckland (centrum)
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Restaurant Roomservice Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 5 luxe hotel in Auckland (centrum)
Nr. 7 zakenhotel in Auckland (centrum)
Nr. 8 romantisch hotel in Auckland (centrum)
Prijsklasse: €190 - €654 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Hilton Auckland 5*
Aantal kamers: 166
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Ctrip TA, Hilton EMEA, Hotels.com, Expedia, Agoda, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Hilton Auckland met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Hilton Auckland Hotel Auckland Central
Auckland Hilton

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?