Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (3.248)
Beoordelingen filteren
3.248 resultaten
Waardering van reizigers
2.089
796
244
80
39
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
2.089
796
244
80
39
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 3.248 beoordelingen
Beoordeeld op 5 januari 2014 via mobiele applicatie

Goede ligging, erg leuk aan de haven, vriendelijk personeel wat goede service biedt. Congierge erg goed en aardig. Balie personeel kon wel wat beter kwa adviezen, maar waren vriendelijk. Kamer ruim en badkamer ook, wel een beetje gedateerd en inkijk van de appartementen ernaast. Ontbijt was goed, wel veel rommel in de gangen van roomservice en ook het tapijt is aan vervanging toe.

Datum van verblijf: januari 2014
Bedank charlotte l
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 3 september 2018

Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
SofitelAuckland, Guest Relations Manager van Sofitel Auckland Viaduct Harbour, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 september 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 september 2018 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: september 2018
Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
SofitelAuckland, Front Office Manager van Sofitel Auckland Viaduct Harbour, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 september 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 september 2018

Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
SofitelAuckland, Guest Relations Manager van Sofitel Auckland Viaduct Harbour, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 september 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 september 2018 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: september 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
SofitelAuckland, Guest Relations Manager van Sofitel Auckland Viaduct Harbour, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 september 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken