“Geweldige dag op zeilboot naar het rif”
Beoordeling van Sailaway

Sailaway
Van tevoren boeken
Meer info
US$ 47,19*
Vanaf
Sunset Sailing Cruise vanuit Port Douglas
Geclassificeerd als nr. 10 van 54 Boottochten en watersporten in Port Douglas
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
Nuttige informatie: Activiteiten voor oudere kinderen
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben de excursie ondernomen vanuit cape tribulation. Niks geen aanlegsteiger maar gewoon met rubberboot naar het zeilschip. Comfortabele vaart van 1 uur 30 naar mackay reef. Onderweg tekst en uitleg van de meevarende marine bioligist. Bij rif met rubberboot naar zandplaat gevaren om daarvandaan terug te snorkelen naar de boot. Veel schitterende vissen en koralen gezien met uitleg van de gids die meezwom. Duurde ongeveer anderhalf uur. Bij terugkomst op de boot simpele maar heerlijke lunch genoten. Daarna is de boot van plaats gewisseld. Hier hebben we een rondvaart gedaan met de glas bodemboot met oa uitzicht op een groep clown vissen en meerdere koraal formaties en giant clamps.
Daarna hadden we nog ruim een uur de tijd om op eigen gelegenheid te snorkelen tussen de grote hoeveelheid clamps en de koraalriffen met zijn kleurrijke vissen.
Hierna ging de tour terug naar de baai waar we waren opgepikt. Rond 4 uur waren we terug van de excursie die om 8:30 begon.
Op dat moment was het eb en kon de rubberboot niet helemaal terug naar het strand wat inhield dat we een deel daar het water moesten waden om het strand te bereiken. Dit was op zich een bijzondere en leuke ervaring.
Al met een een zeer geslaagde dag met een geweldige vriendelijke en behulpzame bemanning. Ik kan deze excursie iedereen aanraden helemaal omdat je met maximaal 30 man bent in tegenstelling tot de tours op een catamaran waar soms wel twee tot driehonderd man aan boord zit. Wij hadden mazzel, waren slechts met zijn zessen.

30 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In een niet al grote groep (zo'n 35 man) met sailaway met een catamaran gevaren (gezeild) naar Low Island. Daar een snorkel tour onder begeleiding gedaan en vervolgens een wandeling op het eiland. Na een heerlijke lunch op de boot een tweede snorkeltour gedaan vanaf de boot. De medewerksters waren erg vriendelijk en behulpzaam. Onze kinderen (4) konden beide keren mee met snorkelen en vonden het een geweldige ervaring (Nemo en Dory gespot).

12 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een niet te grote groep op een schitterende zeil-catamaran, al zeilend in een uur naar low isles. Daar met een kleine boot met glazen bodem overgezet naar het eilandje, waar je je tas onder een parasol kunt plaatsen. Dan 3 uur op het eiland om te snorkelen, eventueel met gids, om het eilandje te bekijken. Het koraal,is er echt heel mooi en kleurrijk. Er zijn ook haaien en zeeschildpadden en uiteraard mooie tropische vissen. Na het snorkelen met bootje terug naar catamaran, waar een heerlijk hapje en drankje staat te wachten. Daarna zeilend, met de zonsondergang weer terug naar port douglas. Was echt een super mooie middag die ik iedereen aan kan raden.

11 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was een geweldige tour! Geweldig Mooi great barriar reef en een geweldig mooi eiland. Het personeel is super en heeft veel kennis over het reef.!!

Bekijk meer beoordelingen
7 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was een geweldige ervaring! Het personeel heeft veel kennis en is erg vriendelijk! We hebben veel moois gezien!! Kortom het geld zeker waard.

Reizigers die Sailaway bekeken, bekeken ook

In Sailaway geweest? Deel je ervaringen!