Beoordeeld op 19 oktober 2016 via mobiele applicatie

we verbleven voor 1 nachtje hier. vreselijk. jammer want het is mooi oud gebouw, maar ze hebben het zo gelaten. erg vervallen en niet meer van deze tijd. Vieze airconditioning. zelfs voor deze prijs zou ik het niet aanraden. ontbijt inclusief. was alleen toastbrood, vruchtensap want daar 24 uur/7 staat. verder heel beperkt

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 29 augustus 2016

De locatie is echt fantastisch, super centraal in cairns. Het hotel is redelijk gedateerd. Maar ziet er allemaal netjes en schoon uit. Toen wij er waren was het vrij rustig in het hotel. Je kunt er ook voldoende excursies boeken.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 10 augustus 2015 via mobiele applicatie

We hebben hier een nacht doorgebracht..... Airco moest aanblijven want dat geluid was beter dan het feestende publiek onder onze kamer(gesitueerd boven O'Briens pub).
Verder goede sfeer en mooi schoon hotel. Prijs is goed. Mocht je graag willen stappen in het cafe eronder dan is het een prima plek om te overnachten. Mocht je willen slapen... Vraag in ieder geval een kamer die niet boven de pub zit. (Of kies een andere lokatie)

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 21 oktober 2014

Hotel ligt centraal gelegen in Cairns en is betaalbaar voor een privekamer met ontbijt.
Wij hebben alleen gehad dat s' nachts het brandalarm afging en dat we naar buiten moesten om op de brandweer te wachten. Gelukkig was het loos alarm, echter schijnt het wel een paar keer per maand voor te komen. Hotel heeft geen gratis internet.
Ontbijt vonden wij prima!

Datum van verblijf: mei 2014
Beoordeeld op 11 november 2012

Budgetvriendelijk hotel in het hartje van Cairns. Het ontbijt is basic. Corn flakes- een een toast met jam. Tijdens ons eerste verblijf was er geen internet, bij het tweede verblijf was er wel wifi maar erg prijzig terwijl op het straat free wifi voor de handen was.

Datum van verblijf: oktober 2012