29 januari 2017 beoordeeld

Dit hotel ligt op loopafstand van het centrum met alle restaurants. Even de straat oversteken en je zit aan de boulevard.
Het hotel zelf is verouderd, maar voldoet prima. Ruime hotelkamers en heel snel WiFi (hebben wel anders meegemaakt).

• Verbleef: december 2016, reisde met een partner
15 november 2016 beoordeeld

Bij aankomst werden wij vriendelijk geholpen door de receptie. Wij hadden bij de boeking de preferentie zijkant met zicht op zee en de haven gekozen en ook gekregen. Dit op aanraden uit een review. Vanaf de andere zijkant kijk je uit op een lelijk dak van een aanbouw. Dus waarom een duurdere frontzeezicht kamer als de juiste zijkant hetzelfde biedt. De ruime en schone standaardkamer had uitstekende bedden, een groot balkon met comfortabele stoeltjes met een groots uitzicht. De badkamer is aan de kleine kant maar biedt alles wat je nodig hebt. Op korte wandelafstand via de boulevard of de geweldige boardwalk direct langs de zee ben je binnen 15 minuten bij de vele restaurants en de daar bekende Night Markets. Een minpunt, wij hadden dit hotel geboekt incl. breakfast. Wat dit precies inhield wisten we niet. De eerste ochtend kwamen wij in de ontbijtruimte. Het buffet is zeer eenvoudig. Wij gingen er vanuit dat dit het was. Na de tweede dag vroegen wij om eieren en vroegen of ze dat op de rekening wilden zetten. Toen vertelde het meisje van de bediening dat dit was inbegrepen en nog een aantal andere dingen. Daarop kregen wij een menulijstje met daarop de verschillende mogelijkheden. Dat hadden ze wat ons betreft beter de eerste ochtend kunnen vertellen want helemaal duidelijk wat nu wel en niet was inbegrepen is het zelfs nu nog niet. Ter genoegdoening van voorgaande ontbijten kregen wij een kleine vergoeding. Maar afgezien van het onduidelijke beleid t.a.v. het ontbijt is dit hotel zeker een aanrader.

Kamertip: kamer 510 aan de zijkant van het hotel.
  • Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
26 oktober 2016 beoordeeld

Het hotel is mooi gelegen aan de boulevard. Restaurants op loopafstand. Ook de haven waar de schepen naar Great barrier Reef vertrekken ligt op ca 30 min. lopen. Vliegveld met de taxi binnen 30 minuten. Mooie kamers en mooi en schone en goed voorziene badkamers. Goede bedden, strijkplank, strijkijzer, föhn aanwezig. Ruim balkon met zitje.
Ontbijt is goed. Continentel ontbijt goed maar wat karig. Witte en l.bruine boterhammen met jam, honing en pindakaas. Thee, koffie fruit, yoghurt. Tegen een meerprijs is uitgebreider ontbijt mogelijk. Er is een klein zwembad aan de straatkant.
Personeel is heel vriendelijk en zeer behulpzaam. Een perfecte plek om een paar dagen door te brengen.

Kamertip: 's Morgens zo'n aan de voorzijde en in de avond aan de achterkant van het hotel. Kamers aan de voorzijde zijn groter
  • Verbleef: oktober 2016, reisde met vrienden
6 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel is erg basic, de foto's komen niet overeen met de wekelijkheid. Het was wel schoon, maar oud en behoeft onderhoud. Ongeïnteresseerd personeel. Zeer beperkte ontbijt, zijn elders gaan ontbijten.
Locatie is prima. No value for your money.

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
12 augustus 2015 beoordeeld

Is een goed hotel. Vriendelijke mensen en lekker dichtbij het strand. Wij waren hier 1 nacht. De kamer is mooi modern, netjes en schoon. Prima badkamer alhoewel de inloopdouche de rest van de badkamer wel erg nat spatte. Bedden liggen lekker. Wij hadden ook nog uitzicht op zee. Rustige straat. Er zijn een paar parkeerplaatsen bij het hotel. Parkeren op straat is betaald. Vliegveld is ver weg en er is geen shuttleservice. Met de bus kan je naar het vliegveld maar duurt een uur. Taxi kan ook maar is duurder.

• Verbleef: juli 2015, reisde met familie