Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.214)
Beoordelingen filteren
2.214 resultaten
Waardering van reizigers
1.512
547
111
29
15
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
1.512
547
111
29
15
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 2.214 beoordelingen
Beoordeeld op 5 januari 2014 via mobiele applicatie

Het hotel was volgens onze reisagent het beste in cairns. Het is een redelijk gedateerd hotel, prima kamer en badkamer maar alles oogt oud en stoffig. Ontbijt is erg slecht, zo onvriendelijk kom je ze zelden tegen. Zwembad stelt niks voor, geen service. De gym is erg oud en weinig mogelijkheden. Internet is erg slecht. Conciërge is goed, zeer vriendelijk en behulpzaam. Ligging hotel aan het water is leuk en hoop op loopafstand.

Verbleef: december 2013, reisde met een partner
1  Bedank charlotte l
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 31 augustus 2018

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Wayne R, General Manager van Pullman Reef Hotel Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 september 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 30 augustus 2018

  • Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Wayne R, General Manager van Pullman Reef Hotel Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 september 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 30 augustus 2018

  • Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Wayne R, General Manager van Pullman Reef Hotel Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 september 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 28 augustus 2018

  • Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Wayne R, General Manager van Pullman Reef Hotel Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 augustus 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken