“Heerlijk”

Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Bezorgen, Afhalen
Wijk: Central Business District
28 september 2016 beoordeeld

Klein,heel druk restaurantje, er staat altijd een rij voor de deur, dat gaat heel snel,want het is geen restaurant om lang te zitten!
Je wacht buiten en de hostess komt steeds naar buiten,,om te kijken met hoeveel je bent,heeft ze een plekje voor je,mag je mee naar binnen.
We hebben allerlei gerechtjes genomen,met hun beroemde rotis erbij!
Voor dessert,ook een roti met honing of siroop erover heen! Heerlijk!
De lemonade is heerlijk om decpittige gerechtjes mee te blussen!
Wat ook fijn is,is dat dit een "bring your own" restaurant is,dwz je mag je eigen wijn meenemen!!

Schrijf een beoordeling

9 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben een half uurtje buiten moeten wachten maar dat was het wel waard. Heel lekker eten voor een acceptabele prijs en snelle service.

15 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Maleis restaurant in Sydney Chinatown. De koks staan vooraan een soort roti pannenkoeken te maken, heel dun en enorm lekker! Probeer de saté en een roti. En deel om de avond af te maken, een zoete roti met vanille-ijs. Lekker!

14 januari 2015 beoordeeld

Door de lange rijen die hier doorgaans staan waren we zeer nieuwsgierig geworden. Op een redelijk rustig tijdstip zonder wachtrij zijn we hier gaan lunchen. Het eten was zeker lekker maar niet erg bijzonder.

7 mei 2014 beoordeeld

Mamak lijkt wel "the place to be" te zijn in Sydney. Elke dag staan er mensen aan te schuiven om binnen te kunnen. Wij vonden het echter een luidruchtig Maleisisch streetfood restaurant met middelmatige keuken. Toegegeven, de open keuken aan de inkom oogt mooi. En de prijzen liggen echt goed. Maar qua gerechten en setting waren we echt niet overtuigd. Wij laten voortaan anderen in de rij staan.

• Sfeer

Reizigers die Mamak bekeken, bekeken ook

Sydney, New South Wales
Sydney, New South Wales

In Mamak geweest? Deel je ervaringen!