“GEWELDIG”

US$ 126,85*
Vanaf
Sydney BridgeClimb
Geclassificeerd als nr. 26 van 281 Outdooractiviteiten in Sydney
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Prijs: Ja
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
Nuttige informatie: Activiteiten voor oudere kinderen, Kluisjes / opslag, Voedsel te koop
26 juni 2013 beoordeeld via mobiele applicatie

Ondanks de hoge entreeprijs zeer de moeite waard. Ben blij dat ik het gedaan heb. De beklimming was een fantastische ervaring. Je hebt er een geweldig uitzicht.

7 februari 2013 beoordeeld

Het kost wat maar dan krijg je ook wat. Een geweldige ervaring en zeer professioneel en veilig georganiseerd. En er wordt alle tijd genomen om je te laten genieten van het uitzicht. Wij hadden mazzel met een schitterende zonsondergang.

17 augustus 2012 beoordeeld

De Sydney Harbour Bridge is een markante constructie en zeer opvallend. Er is een mogelijkheid om lopend over de brug te lopen en dan heb je een prachtig uitzicht en zie je bijvoorbeeld het Opera House en de Circular Quay . Heb er ook een keer met een schip onderzoek gevaren.

12 januari 2012 beoordeeld

Ik vond het een leuke ervaring, maar vond het erg duur. Zou het zeker niet nog eens doen. Voor 1/10e van het geld kun je ook naar de Pilon Lookout, hierbij heb je bijna hetzelfde uitzicht en mag je je camera meenemen.

Bekijk meer beoordelingen
27 december 2011 beoordeeld

Veel aandacht voor veiligheid. Ja mag niets meenemen en de foto's worden voor je gemaakt. Bij een bezoek aan Sydney mag je dit eigenlijk niet overslaan. Maak geen gebruik van de mogelijkheid tot boeken via Internet. Je bent wel afhankelijk van het weer. Storm, regen of mist maken het minder aangenaam. Ik heb ter plaatse op een mooie dag geboekt en kon na anderhalf uur direct mee. Geweldig spektakel. Ik heb een behoorlijk beetje hoogtevrees, maar daar had ik echt geen last van.

Reizigers die BridgeClimb bekeken, bekeken ook

In BridgeClimb geweest? Deel je ervaringen!

;