29 april 2018 beoordeeld

wij hebben 2 kamers in dit hotel gehad. de eerste was ruim en prima de tweede, nadat wij rondgereisd hadden was bepaald kleiner en minder goed verzorgd. De ontbijten waren werkelijk uitstekend, veel variatie.
Dit hotel ligt zeer centraal

• Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Andrew A, Hotel Manager van The Grace Hotel Sydney, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 april 2018

Dear kikker1,
Thank you for sharing your review relating to your recent stay with us. Great to see that our location suited your needs and that you particularly enjoyed our breakfast buffet. We appreciate your positive comments and hope to see you again.
Andrew Allen
Hotel Manager

4 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

The Grace hotel heeft een geweldige locatie. Ik heb alles in de stad kunnen lopen; opera house, harbour bridge, darling harbour etc.

Zelf vanaf het vliegveld de T2 genomen naar town hall en laatste 500 m gelopen. $18 per persoon en binnen 45 min van deur tot deur.

De kamers zijn ruim, schoon en erg prettig. De conciërges bij hotel erg vriendelijk en behulpzaam. Binnen hoor je niks van het verkeer buiten.

Enige minpunt voor mij ; na urenlange vlucht aankomst in de ochtend bijbetalen voor je kamer voor early check in en dat terwijl het hotel niet vol is en ik direct naar mijn kamer kon. Qua service past dit niet bij de klasse van het hotel.

Verbleef: september 2017, reisde alleen
12 augustus 2017 beoordeeld

Fijn hotel op loopafstand van het centrum en het opera house. Ruime, rustige en schone kamer. Het hotel is goed bereikbaar met het openbaar vervoer via station Vineyard. De badkamer is schoon met prima douche. De bedden slapen zeer goed en je hoort bijna geen geluid van buiten of in het hotel.

Verbleef: juli 2017
11 mei 2017 beoordeeld

Indrukwekkend gebouw met dito entree. Statige aankleding in art deco (?) stijl, komt zeer luxe over. Wel groot hotel en hierdoor neigt het onpersoonlijk te worden.

Vriendelijk personeel, snelle check-in en conciërge die helpt met bagage.

Onze kamer was ruim, met een heerlijk bed. Kamers zijn redelijk geluidsarm, wel een ochtend last gehad van een luid bellende gast op de gang waardoor wij heel vroeg, tot twee keer toe, wakker werden.

Gordijnen verduisteren goed, erg handig nu het zo vroeg licht wordt!

Badkamer kan wel wat aandacht gebruiken: badkraan hing los en het duurde heel lang om warm water uit de kraan bij de wastafel te krijgen. Verder zijn de tegels niet allemaal even netjes. Dit steekt af tegen de rest van de aankleding.

Het hotel ligt op loopafstand van Darling Harbour en Circular Quay (Opera House / Harbour Bridge) af. Rondom veel winkelstraten, in combinatie met bedrijven.
En makkelijk te bereiken met de trein (bv. naar/vanaf luchthaven), hotel ligt tussen twee stops in.

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
7 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb 2 nachten in dit hotel verbleven en kom hier binnenkort weer terug. De receptie medewerkers zijn vriendelijk en het inchecken verliep efficiënt. De conciërges zijn zeer behulpzaam bij het bewaren van bagage, het regelen van een taxi of voor hulp bij het printen van een boardingpas.

De standaard kamer was comfortabel en voldoende ruim. Het bed sliep heerlijk, zeker na een flinke jetlag en het nodige slaaptekort. De douche is ruim opgezet, maar wat grauw door een saaie betegeling van de badkamer. Amenities van het hotel waren prima. Het ontbijt heb ik niet gebruikt.

Het hotel ligt op loopafstand van de winkels, enkele restaurants en enkele bezienswaardigheden. Honger? Voor een lekker hap kun je prima terecht in het nasst gelegen Vapiano restaurant.

Verbleef: augustus 2016, reisde alleen