Beoordeeld op 22 januari 2018 via mobiele applicatie

Gunstig gelegen hotel. Darling Harbour en China Town ca 20 minuten lopen.
Circulair Quay ca 30 minuten lopen.Treinstation Market op 5 minuten met route naar Airport
en Circulair Quay.
Het hotel zelf is een druk toeristenhotel. Ontvangst professioneel en snel.
Wij hadden kamer op 8e verdieping aan de voorkant. Kamer was ruim en schoon.Badkamer met douche. De airco maakte wel veel geluid. Je kunt deze wel afzetten, maar met de hitte van Sydney... Wifi is gratis en voldoende snel.
Er is de mogelijkheid voor een ontbijt in buffetvorm. Aanbod is niet spectaculair, maar wel voldoende.
Voor en kort verblijf is dit een aan te bevelen hotel.

Datum van verblijf: januari 2018
SubashRTWWH, Front Office Manager van Travelodge Hotel Sydney, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 februari 2018

Hi annetonadmiraal,

Thanks for the review; I am pleased to see that you enjoyed your stay. The hotel is placed in a very convenient position isn’t it, close to shops, tourist attractions, public transport and restaurants. I will pass on all the feedback to management. We look forward to seeing you again soon; if you would like to make a direct booking through us, please don’t hesitate to contact us.

Thanks
Anne | Duty Manager

Beoordeeld op 30 november 2017 via mobiele applicatie

No nonsense hotel, prima gelegen om Sydney te verkennen, goede ontvangst, behulpzaam personeel
Kamers gewoon goed met airco, veel buitenlandse gasten, snelle liften, goed ontbijt, niet duur. Opera house en Hyde park goed te belopen, leuke restaurants in de omgeving

Datum van verblijf: november 2017
SubashRTWWH, Manager van Travelodge Hotel Sydney, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 december 2017

Dear rph3003,
Thank you for sharing your positive comments regarding your stay at Travelodge Sydney.
It is very encouraging to read your feedback which is most appreciated by all of our team.
We look forward to being at your service on your next stay.

Kind Regards
The team at Travelodge Sydney

Beoordeeld op 9 januari 2017

Bij aankomst bleek dat er geen kamer gereserveerd was voor ons. Uiteindelijk bleek dit een misverstand te zijn en kregen we alsnog een kamer toegewezen. We hadden voor 3 personen geboekt (1 kamer). De kamer was echter erg klein, er stonden 3 bedden op een rijtje waardoor er nauwelijks plaats was voor koffers en loopruimte. We hebben 2 bedden tegen elkaar geschoven, toen werd ook duidelijk dat er slecht werd schoongemaakt (stof op de vloerbedekking onder de bedden). Er waren in eerste instantie maar voor 2 personen handdoeken aanwezig. Hiervoor naar de receptie gebeld. Dit werd opgelost.
De TV deed het niet. Dit hebben we enkele malen gemeld bij de receptie. Men beloofde iemand langs te sturen. Drie uur later en nog twee keer gebeld te hebben, was er nog steeds niemand langs geweest. Uiteindelijk werd er gezegd dat er problemen waren met de provider.
Dit alles is onze beoordeling gebaseerd op de eerste avond in het hotel. We hebben geboekt voor 4 nachten. We hebben bijna 4 weken gereisd door Australië en alle hotels die we tot nu toe gehad hebben, waren beter dan de indruk die we tot nu hebben van dit hotel.

Kamertip: Het geheel heeft meer een uitstraling van een hostel. Wel centraal gelegen in het centrum.
Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 3 november 2016

Soort van backpackers hotel ,maar dan heel lux.
De hele uitstralling is komen en gaan op het moment dat het je uitkomt.
Dus niet een gezellig hotel ofzo. Wifi is kennelijk de belangfrijkste service.
Balie dag en nacht bemant

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 1 februari 2016 via mobiele applicatie

Super good hotel, met een prima ontbijt, vriendelijk personeel. Locatie vlakbij centraal station. Goede bedden. Schoon. Ruime kamers. We hebben het er heel goed naar ons zin gehad! Ruim aanbod folders en ideeën om Sydney te verkennen. Plattegronden van de stad voorradig. Dit hotel is een echte aanrader voor iedere reiziger.

Datum van verblijf: januari 2016
HeidiHuynh, Manager van Travelodge Hotel Sydney, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 februari 2016

Dear Valued Guest,

Thanks for taking the time to review your stay at our hotel, it's greatly appreciated.

We pride ourselves on providing clean comfortable value for money accommodation in Sydney. I am pleased you enjoyed the location of the hotel and appreciated the facilities the rooms have to offer.

Thank you again for your feedback, I do hope we have the opportunity to welcome you back to Travelodge Sydney again in the future.

Kind regards,
Subash Ramasamy