Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.957)
Beoordelingen filteren
2.958 resultaten
Waardering van reizigers
1.613
822
311
132
80
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
1.613
822
311
132
80
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 2.958 beoordelingen
Beoordeeld op 21 augustus 2012

Uitstekende locatie op loopafstand van Circular Quay, Sydney Opera House, the Rocks. Personeel correct, maar niet overdreven vriendelijk. Een kamer aan de waterzijde is aan te bevelen ivm uitzicht op Walsh Bay.

Datum van verblijf: juli 2012
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Tom H
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 9 juli 2012 via mobiele applicatie

Hebben 3 nachten verbleven in dit hotel en de locatie lijkt niet te overtreffen. Lopend ben je binnen 2 minuten midden in de Rocks en opera house.
Kamers hadden wat groter gekunt maar de service van het personeel maakte dit meer dan goed.
Prima ontbijt buiten op de pier en zonsondergang op terras. Boek wel een waterfront room. Extra kosten meer dan waard.

Datum van verblijf: juli 2012
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank FrankDoorenbosch
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 31 december 2011

Dit hotel is om de hoek van Sydney's bekende Harbour Bridge. Het hotel is op spuugafstand van de Rocks, het oude hart van de stad waar nu veel leuke kroegjes te vinden zijn. Het is moeilijk om je een betere lokatie in Sydney te bedenken.

Mijn kamer was op de bovenste verdieping: modern ingericht met een hoog plafond, een iPod wekker en een ruime badkamer. Wederom weinig op aan te merken.

Helaas is echter de bediening erger dan erg: als je bij de bar een glaasje wijn wilt drinken: vergeet het maar... alles duurt eindeloos, tijdens het ontbijt moest ik bedelen om een kopje koffie en als klapper op de vuurpijl was ik 5 minuten te laat met uitchecken: ze hebben mijn tassen zonder mijn weten uit mijn kamer gehaald. Ik was nog niet volledig gepakt, dus zijn ze mijn tandenborstel en mijn telefoonoplader kwijt geraakt. Toen ik dit opmerkte zeiden ze dat ik maar op tijd had moeten uitchecken. Nogmaals 5 minuten te laat (langer dan ik op mijn koffie moest wachten). Ik reis veel over de hele wereld, maar dit is me werkelijk nooit overkomen.

Al met een goed hotel met slechte, arrogante bediening.

Datum van verblijf: oktober 2011
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Knip
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 3 september 2018

Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 september 2018 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: september 2018
Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken