Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.022)
Beoordelingen filteren
2.023 resultaten
Waardering van reizigers
903
793
206
72
49
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
903
793
206
72
49
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 2.023 beoordelingen
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken
Beoordeeld op 11 juli 2011

We verbleven hier voor twee nachten voordat we naar Niew-Zeeland vlogen.
Een echt goede centrale ligging en ze boden een parkeerplaats aan, wat geweldig was omdat we een auto hadden gehuurd!
Het hotel is wat je zou verwachten van het Radisson - schone, ruime kamers en goede voorzieningen.
Mijn enige klacht bij het hotel ontstond toen we het hotel binnenkwamen.
We hadden onze huurauto direct aan de voorkant van het hotel geparkeerd (de parkeerplaats voor het hotel is verder weg, je geeft hen je sleutels en ze parkeren de auto voor je) en we waren druk bezig met het uitladen van al onze tassen uit de auto in de stromende regen.
Omdat we op rugzakvakantie waren begrijp ik dat we er niet uitzagen als de stereotype gast, maar wij werden staande gehouden door de portier bij de hoteldeur en hij vroeg ons of we een reservering hadden.
Ik moest toen in de regen in mijn tas zoeken naar het reserveringsbewijs, om te bewijzen dat we een reservering hadden voordat hij opzij stapte om ons binnen te laten.
Eenmaal binnen werden we snel en soepel ingecheckt maar er werd totaal geen hulp aangeboden om te helpen met alle tassen die we bij ons hadden.
Dit zou mij ervan weerhouden om hier weer te verblijven - onbeleefdheid kan ik niet uitstaan!
Ongeacht de verschijningen op dat moment hadden we een reservering en hadden behandeld moeten worden zoals elke andere incheckende gast!

1  Bedank Scotrocker
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.co.uk. De oorspronkelijke versie bekijken
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 29 augustus 2018

  • Verbleef: september 2017, reisde alleen
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
RadissonSuitesSydney, General Manager van Radisson Hotel And Suites Sydney, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 september 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 27 augustus 2018 via mobiele applicatie

Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
RadissonSuitesSydney, General Manager van Radisson Hotel And Suites Sydney, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 september 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 26 augustus 2018 via mobiele applicatie

Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
RadissonSuitesSydney, General Manager van Radisson Hotel And Suites Sydney, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 september 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 23 augustus 2018

  • Verbleef: december 2017, reisde met familie
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
RadissonSuitesSydney, General Manager van Radisson Hotel And Suites Sydney, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 augustus 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken