Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
InterContinental Sydney
Prijzen weergeven
Houd je van besparen? We doorzoeken tot 200 websites voor de laagste prijzen
Hotels in de buurt
Hotel bekijken
Certificaat van uitmuntendheid
  • Zwembad
  • Restaurant
Hotel bekijken
Certificaat van uitmuntendheid
  • Zwembad
  • Restaurant
Hotel bekijken
Certificaat van uitmuntendheid
  • Zwembad
  • Restaurant
Hotel bekijken
  • Restaurant
  • Roomservice
Hotel bekijken
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Restaurant
Hotel bekijken
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Zwembad
Hotel bekijken
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Zwembad
Hotel bekijken
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Restaurant
Hotel bekijken
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Inclusief ontbijt
Hotel bekijken
Beoordelingen (4.871)
Beoordelingen filteren
4.871 resultaten
Waardering van reizigers
2.741
1.429
440
149
112
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
2.741
1.429
440
149
112
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 4.871 beoordelingen
15 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een fijn hotel, wel duur maar dat typeert Sydney.
Vlak bij het opera house, de haven en veel meer.
Prima ontbijt, en vriendelijke staf. Prijs/kwaliteit is goed. Wel ver van het vliegveld, maar met OV goed te doen.
Kamers ruim en schoon.

Verbleef: december 2015, reisde voor zaken
Bedank Nico O
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Interconsydney, General Manager van InterContinental Sydney, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 september 2016
Google-vertaling

Dear Nico O,

Thank you for taking the time to share the insights from your recent stay with us at InterContinental Sydney.

I am so pleased that you enjoyed the service my colleagues provided during your stay, as well as your breakfast experience in Café Opera - with the large array of local produce and dishes available, it certainly makes for a delicious and great way to start a day of exploring!

I hope that we might have the opportunity to welcome you back to the hotel in the near future for another memorable stay.

Best Regards,

Joerg Boeckeler
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
16 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg mooi hotel en zeer vriendelijk personeel.
Wij hebben een fantastisch uitzicht op de 30e etage.
Ziet er allemaal erg goed, schoon en verzorgd uit.
Superlekker kingsize bed, en uitzicht op de haven.
Kan bijna niet beter!
Wifi is niet gratis, 25 dollar per dag.
Op de hoek is een Starbucks, kopje koffie met een gratis wifi ticket ☺

Verbleef: december 2015, reisde met een partner
Bedank Berry W
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Interconsydney, General Manager van InterContinental Sydney, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 december 2015
Google-vertaling

Dear Berry W,

Thank you very much for providing valuable feedback on TripAdvisor from your recent stay at our hotel in Sydney.

I was pleased to know that you found our location ideal and thoroughly enjoyed the Harbour view from your room on the 30th floor - it certainly makes for an iconic Sydney experience!

One mention you made was regarding complimentary internet. The InterContinental Hotels Group offers a program called IHG Rewards Club which is free to join and offers complimentary internet to all members. I would be most happy to provide you with further information or you can enquire via the website.

Delighted you enjoyed the friendly and helpful service provided to you and we hope to welcome you back in the near future.

Best Regards,

Joerg Boeckeler
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit is een machinevertaling vanuit het Engels Wat is het?
Machinevertalingen weergeven?
4 dagen geleden beoordeeld

  • Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Interconsydney, Hotel Manager van InterContinental Sydney, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 dagen geleden
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit is een machinevertaling vanuit het Engels Wat is het?
Machinevertalingen weergeven?
4 dagen geleden beoordeeld

  • Verbleef: juni 2018, reisde voor zaken
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Interconsydney, Hotel Manager van InterContinental Sydney, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 dagen geleden
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit is een machinevertaling vanuit het Engels Wat is het?
Machinevertalingen weergeven?
4 dagen geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: juni 2018, reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Interconsydney, Hotel Manager van InterContinental Sydney, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 dagen geleden
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken