Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (7.312)
Beoordelingen filteren
7.312 resultaten
Waardering van reizigers
4.283
1.813
684
312
220
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
4.283
1.813
684
312
220
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 7.312 beoordelingen
Beoordeeld op 26 februari 2017

Absolute toplocatie en vlot bereikbaar vanuit zowel toeristische highlights als winkelstraten. Uitzicht vanuit kamers op hogere verdiepingen is uniek. Ontbijt is wel prijzig maar in de buurt zijn talloze ontbijt en eetgelegendheden. Conciërge service is efficiënt. Absolute aanbeveling!

Datum van verblijf: februari 2017
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Johan S
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 24 augustus 2016

Onze eerste ervaring met Australië. Na een lange reis, (met een zeer goede ervaring in Hongkong met super hotel tijdens 1 dag overstap) werd ons bij de check in door een irritante man lachend medegedeeld dat wij, omdat we een "Executive Grand Harbour View Room" hadden geboekt en daarom mochten ontbijten op de, geloof ik,18de etage met prachtig uitzicht . Onze zoons die een "connected suite" hadden moesten op de begane grond ontbijten. Toen ik hem vroeg of hij dat meende, lachte hij ons weer toe, dat het zo werkt... Nadat ik eiste de manager te spreken omdat wij belachelijk vonden, werd het ineens wel toegestaan en de manager had geen tijd om ons te woord te staan. Toen ik mijn "Flying Blue" pas overhandigde voor de puntjes, melde hij ons dat we daar geen recht op hadden want wij hadden geboekt via een travel agent.. Ook dat heb ik nog nooit eerder meegemaakt. .
De suite zelf was groot en compleet met een inderdaad prachtig uitzicht. Maar het was het nèt niet. Te verouderd, vieze ramen en dingen die niet werkten etc. Ontbijt was slecht (maar gelukkig wel met de mannen). Service gevoeligheid van personeel t.o.v. Hongkong is geen vergelijking.

Datum van verblijf: juli 2016
  • Reistype: Reisde met familie
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank JeroenThomas
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Paul M, Director of Sales & Marketing van Shangri-La Hotel Sydney, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 augustus 2016
Google-vertaling

Dear JeroenThomas,

Thank you for taking the time to write a review about your recent stay. I'm disappointed to hear that we were not able to full delight you during your time with us. I do hope you will give us another opportunity to restore your confidence in the hotel when you visit us again.

Best regards,
Paul

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 9 augustus 2016 via mobiele applicatie

Leuke bar voor een drankje met uitzicht over Sydney harbor. Lekkere drankjes en aardig personeel echter wel wat traag als je in het zitgedeelte bent. Drukke gelegenheid en helaas is het mooiste uitzicht maar aan 1 kant. Geen gelegenheid voor eten, echt een borrel locatie.

Datum van verblijf: januari 2016
Reistype: Reisde met vrienden
Bedank Lotmarie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Paul M, Director of Sales & Marketing van Shangri-La Hotel Sydney, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 augustus 2016
Google-vertaling

Dear Lotmarie,

Thank you for visiting Blu Bar on Level 36. It truly is a spectacular location to enjoy signature cocktails and to soak in the uninterrupted views of Sydney Harbour. I do hope you will visit again soon and experience the other facilities in the hotel.

Best regards,
Paul

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 29 november 2015

We waren in dit hotel te gast nadat we in Sydney aankwamen van een cruise. De boot kwam erg vroeg aan en je ziet dan het Shangri-La Hotel al boven de andere gebouwen uit. Vanaf Circular Quay naar het hotel is ongeveer 15 minuten lopen met de koffers. De loop er naar toe is makkelijk al is het laatste stuk wel stijl omhoog.
We kwamen erg vroeg aan (9 uur) en onze kamer was op dat moment nog niet klaar. We konden de koffers achterlaten bij de concierge en we zouden een SMS krijgen zodra de kamer klaar was. Amper een uur later kregen we dat SMS-je terwijl we net over de Harbor Bridge liepen.
Toen we terug kwamen in het hotel kregen we de sleutel van onze kamer op de 25e verdieping. De bell boy bracht ons erheen met de koffers en legde de werking van alle apparatuur uit. We hadden een schitterend uitzicht op Circular Quay, de Opera House en de Bridge. De kamer was zeer ruim met een groots bed en een grote badkamer met douche en apart groot bad.
Alles was prima in orde, personeel heel vriendelijk en efficient.
Zeker een hotel om te verblijven als je in Sydney bent.

Datum van verblijf: december 2014
Bedank Marcel v
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Paul M, Director of Sales & Marketing van Shangri-La Hotel Sydney, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 december 2015
Google-vertaling

Dear Marcxl,

Thank you for choosing to stay at Shangri-La Hotel, Sydney. I'm very pleased to hear that you had a wonderful experience at the hotel and that our colleagues were able to delight you. For your next visit I highly recommend staying in one of our newly refurbished Horizon Club rooms and suites which come with exclusive benefits such as complimentary breakfast and late check out. We hope to see you again soon.

Best regards,
Paul

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 10 februari 2015

Verbleven in dit hotel in april 2014. Gezellige kamer met prachtig zicht op de haven. In eerste kamer wel geur van sigaretenrook. Ontvangst aan lobby was prima. Toch miste het hotel wat grandeur en gezelligheid. We verbleven vroeger nog in Shangri-la Hong-kong wat toch een sterretje meer waard was zeker ook wat het ontbijt betreft ( waar trouwens niks mis mee was ). Verblijf was hoe dan ook aangenaam.

Datum van verblijf: april 2014
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank Frank D
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Paul M, Director of Sales & Marketing van Shangri-La Hotel Sydney, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 februari 2015
Google-vertaling

Dear FrankDeKeyser,

Thank you for your review of our hotel. I'm glad to hear you found our rooms to be comfortable and yes, the views of the harbour are quite stunning. We have just completed our refurbishment of our Horizon Club rooms, suites and lounge which really elevate the luxury experience to another level. I hope you will visit us again soon to try these new rooms.

Best regards,
Paul

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken