“Gewoon gaan”

Geclassificeerd als nr. 5 van 39 Restaurants in Waremme
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
13 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer propere eetgelegenheid, vriendelijk en efficiënt ontvangen, lekker eten dat beloofd wat de kaart je meedeelt. Pikant (drie pepertjes) is ook echt pikant. Verse producten en er is ook echt smaakverschil tussen de producten en gerechten. Leuke presentatie en originele schotels. De gerechten geven ook een echte Thaise sfeer idem als de inrichting (modern). Gaan zeker nog eens terug. Oh ja je kan de kok in de keuken zien rondlopen.

Datum van bezoek: september 2019

12 februari 2019 beoordeeld

Lekker eten en vriendelijke bediening! We waren met een grote groep en desondanks hebben we niet te lang moeten wachten. Voor herhaling vatbaar!

Datum van bezoek: februari 2019
21 november 2015 beoordeeld

Uitstekend restaurant, met erg verse producten, afwisselende smaken en een juiste pittigheid. Ook grote porties, waarvan je wat je niet opkan zonder probleem meekrijgt.
Voor wie het koud vindt: neem eerst een soepje en je zal het niet meer koud hebben. Vriendelijke bediening. Ons zien ze hier terug!!

Datum van bezoek: november 2015
28 september 2015 beoordeeld

Wij bestelden 2 schotels een peperschotel met calamari en scampi's en een eendenschotel met groenten. Hoewel de schotels mooi oogden (zelfs met orchidee versierd), misten wij de typische thaise smaken. De peperschotel was moeilijk eetbaar met zijn ongebroken harde peperbolletjes verspreid in de saus. Bovendien ging daardoor zelfs de pepersmaak verloren! De calamari waren hard en taai. De groenteschotel was eetbaar maar smakeloos. Ik wist niet dat het mogelijk was om zoveel groenten te verwerken en toch het geheel zo flets van smaak te houden. Zonde voor die mooie groenten. Dit hadden we niet verwacht in een thais restaurant. Normaal hoort hier een pallet van geuren en smaken bij.

Datum van bezoek: september 2015
15 augustus 2015 beoordeeld

Indien het interieur wat aangenamer zou zijn was dit één van de betere thais uit de streek. Nogal rumoerige omgeving en interieur met weinig thaise sfeer. De

Datum van bezoek: augustus 2015

Reizigers die Thai Break bekeken, bekeken ook

Crisnee, Provincie Luik

In Thai Break geweest? Deel je ervaringen!