“Heerlijke open woning op een fantastisch park”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Arnhem, Nederland
Niveau 3 bijdrager
20 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 nuttige stemmen
“Heerlijke open woning op een fantastisch park”
Beoordeeld op 10 augustus 2018 voor een verblijf in juni 2018

Een heerlijke vakantie gehad op het zonnige eiland Curacao! Heel erg blij met het huis was we verbleven. De ligging op het eiland is een grote pre, heel centraal zodat alles snel en goed te bereiken is. Een auto is daarbij wel nodig.
Maar ook wanneer je er niet op uit gaat is het heerlijk vertoeven op het strand van Blue Bay, genoeg bedjes, leuk restaurant etc. Of bij het huis zelf, waar een deel van binnen buiten wordt wanneer je de grote schuifdeuren openzet.
Oftewel een fijn huis op een goede plek!

Datum van verblijf: juni 2018
12 aug 2018
Thank you for beeing a terrific guest. We hope to see you again.
Bob

1 beoordeling
Beoordeeld op 12 oktober 2019 voor een verblijf in september 2019

Datum van verblijf: september 2019
26 okt 2019
Thank you for your wonderful review. We enjoyed having you as our guest and hope to welcome you again.
3721ah
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
Beoordeeld op 13 juni 2019 voor een verblijf in april 2019

Datum van verblijf: april 2019
14 jun 2019
Thank you for your wonderful review
I am glad you enjoyed your stay
Jessica R
Amsterdam, Nederland
Niveau 2 bijdrager
6 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
Beoordeeld op 20 maart 2019 voor een verblijf in maart 2019

Datum van verblijf: maart 2019
26 mrt 2019
Thank you for your wonderful review. We are glad to read that you had a great time at our blue Bay Village 25. We hope to welcome you again as our guests.
AmberB222 ...

2 beoordelingen
Beoordeeld op 15 maart 2019 voor een verblijf in februari 2019

Datum van verblijf: februari 2019
26 mrt 2019
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren