“Uitstekend”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Zaandam, Nederland
2 beoordelingen
“Uitstekend”
Beoordeeld op 24 augustus 2017 voor een verblijf in Juli, 2017

Een geweldige villa, van alle gemakken voorzien. Alles wat je maar kunt bedenken is aanwezig. We werden al opgehaald van het vliegveld door de aardige beheerster tegen een kleine vergoeding. Mylène had een huurauto voor ons geregeld, en de meneer van het bedrijf kwam na aankomst in de villa onze auto afleveren. Heel fijn geregeld na een lange vlucht.
Doordat de villa op de 1e etage ligt is er altijd een heerlijk windje en de veranda vonden wij verrukkelijk. Het uitzicht op zee is prachtig, en je loopt er binnen een paar minuten naar toe. De villa ligt in een fantastische tropische bloementuin, die zeer goed onderhouden wordt. Het zwembad loop je zo heen. Badlakens zijn ook aanwezig. Bij het water van de golfbaan flamingo's en pelikanen gespot! De geluiden van de vogels bij zonsopkomst zijn geweldig, evenals de prachtige sterrenluchten. Heerlijke cocktails gedronken op het strand en zalig gegeten.
Als je wilt kun je de hele vakantie rondom de villa verblijven. Supermarkt is op 5 minuten rijden afstand. Wij, mijn dochter en ik, hebben ook veel uitstapjes gemaakt op het eiland. Hiervoor is een auto handig. De bevolking is heel aardig, Willemstad is erg leuk en kleurrijk en fotogeniek, het slavernijmuseum vonden wij een must oa. En bij verschillende restaurants heerlijk gegeten.
En geweldig genoten van de grote groep flamingo's bij de zoutpannen. Kortom veel te zien en te beleven. Een aanrader en zeker in dit verblijf met Mylène als zeer gastvrije en toegankelijke eigenaar. Mooie belevenissen samen gehad, foto's en herinneringen voor altijd!

13 jan 2018
Ria, fijn te horen dat je samen met je dochter genoten hebt in onze Villa#20 met Ocean View en dat jullie samen ook het eiland verder ontdekt hebben. Genoeg te beleven en te genieten. We zien jullie graag terug als onze gasten! Hgrt Mylene
elizao411
Rotterdam, The Netherlands
2 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“Heerlijke accomodatie op een geweldige locatie”
Beoordeeld op 23 augustus 2017 voor een verblijf in Augustus, 2017

De villa is lekker ruim en praktisch ingedeeld. Het terras is heel groot met een lounge gedeelte, een eetgedeelte en een zitgedeelte. Omdat het terras geheel overdekt is en omdat er een heerlijk windje doorheen waait waren wij veel meer buiten dan binnen. Het zwembad kun je vanaf het terras zien en het strand is op een steenworp afstand. Er zit een duikschool op het strand en het huis rif is zeker de moeite waard. Op het strand kun je heerlijk cocktails drinken en lekker eten. De sfeer is relaxt en je voelt je er op je gemak. De tuinen rond de huizen zijn een lust voor het oog! Ze worden erg goed onderhouden en zijn de kers op de taart van de toch al zeer mooie villa's. Vanaf het terras kun je overigens niet alleen het zwembad zien liggen maar ook de zee en de golfbaan. We hebben twee heerlijke weken gehad en zullen deze villa zeker aan onze vrienden en kennissen aanbevelen. Want als je op vakantie gaat naar Curacao is dit echt the place to be!

23 aug 2017
Hartelijk dank voor deze aanbeveling en we zien jullie graag terug als onze gasten en natuurlijk zijn familie, vrienden en kennissen ook van harte welkom! Naast relaxen in de villa en op het strand is er altijd wel wat te beleven op Blue Bay Golf & Beach Resort; kortom volop genieten het hele jaar door!
Nicole A
Niveau 3 bijdrager
12 beoordelingen
4 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“Fijne villa met zwembad en prachtig uitzicht op 5 minuten lopen van het strand en restaurants, voelt als thuiskomen”
Beoordeeld op 15 augustus 2017 voor een verblijf in Mei, 2017
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Het was onze 8e bezoek aan Curacao en dit is onze favoriete accommodatie. De villa ligt bij een van de mooiste en kindvriendelijke baaien van Curacao, Blaauwbaai. Mylene, eigenaresse van de Villa heeft er echt een prachtige plek van gemaakt. De communicatie met haar is heel prettig. Na afloop kreeg ik keurig een mail en een terugstorting van de borg. Ter plekke is een allervriendelijkste Nederlands sprekende dame als contactpersoon voor het ontvangst van de sleutels en wanneer er eventueel iets niet in orde is. Je kunt makkelijk met de taxi van het vliegveld naar de villa, maar Renild bood ons aan tegen een kleine vergoeding om ons op te halen en te brengen naar de Villa.

Tijdens het verblijf was een van de airco's defect en de vaatwasser deed het niet helemaal lekker. Werd meteen opgepakt.

Villa 20 ligt wat hoger dan de andere villa's, op de eerste verdieping waardoor het uitzicht echt prachtig is.
Of je nu met vrienden, of als gezin of als koppel hier verblijft. Er is ruimte genoeg zowel binnen als buiten. Er zijn 3 slaapkamers, waarvan 1 ruimere masterslaapkamer met een eigen badkamer en nog een badkamer voor de overige 2 slaapkamers.

De slaapkamers zijn voorzien van airco en de woonkamer heeft een ventilator. De eerste dagen is de airco 5 minuutjes voor het slapen gaan heel aangenaam om af te koelen. Tip: zet de airco overdag uit en vergeet niet te checken of het per ongeluk op een timer staat want electriciteit op Curacao is duur en dan krijg je misschien niet je (volledige) borg retour.

De veranda is heel ruim in een L-vorm met een schuifdeur te bereiken van de woonkamer. Het is een ruim buitenterras met een lage zit en apart een eettafel.

Het strand is 6 minuutjes lopen het wandelpad af vanaf de Villa en er is een gemeenschappelijk zwembad direct naast de villa. Onze kinderen waren fan van de grote leguanen in de palmbomen bij het zwembad.

Er is nog een villa te huur via Mylene. Die ligt vlakbij deze villa en is op de begane grond. Ligt iets dichter bij het zwembad en met kleine kinderen (wandelwagens) is die misschien iets praktischer maar wij zijn fan van Villa 20 ivm het uitzicht en we namen de trap naar de eerste verdieping graag op de koop toe.

We komen beslist terug. Wat een fijne plek.

17 aug 2017
Nicole, hartelijk dank voor je uitgebreide review en het delen van je ervaringen! Op dit moment hebben we alleen nog Villa 20 Ocean View, want de andere is verkocht. Je kunt er met 6 personen + baby als 7e persoon (kindercampingbedje aanwezig; zelf lakentjes hiervoor meenemen) goed vertoeven. Mooiste uitzicht van de Village en 2 minuten lopen van het strand. Al 11 jaar eigenaar, goed onderhouden; elk bezoek ook voor ons steeds opnieuw een feest! :)
Maud V
1 beoordeling
“Fantastisch, we hebben genoten van villa 20 met een super veranda & uitzicht!”
Beoordeeld op 28 juli 2017 voor een verblijf in Maart, 2017

Mooiste uitzicht over de oceaan & golfbaan. Locatie in een prachtige bloementuin en zwembad vlak naast de villa met 's avonds mooie sfeerverlichting. Lange tijd niet zoveel sterren aan de hemel gezien! Heerlijk rustig kunnen studeren voor tentamen en goede combi met zwemmen, ook in zee op loopafstand ca 100m. Goed verzorgde en onderhouden villa, met schone (bad)handdoeken en beddengoed. Smaakvol ingericht. Comfortabel met ruime veranda om te relaxen en je geniet de hele dag van het buitenleven. Eigen keuken; goed vertoeven hier met hele gezin of vrienden! Je hoeft niet elke dag weg, maar er is ook genoeg te ondernemen en beleven op het eiland. Happy hour every friday on Blue Bay Beach! In één woord: GENOTEN!!!

Je leeftijdgroep 18-24
17 aug 2017
Fijn om te horen, dat je het zo naar je zin hebt gehad Maud!
We zien je graag terug als onze gast in onze Villa #20 Ocean View. En vrienden en familie zijn natuurlijk ook van harte welkom!
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
Nacht
Week
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren