“Fijne villa met zwembad en prachtig uitzicht op 5 ...”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 4 bijdrager
26 beoordelingen
10 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 7 nuttige stemmen
“Fijne villa met zwembad en prachtig uitzicht op 5 minuten lopen van het strand en restaurants, voelt als thuiskomen”
Beoordeeld op 15 augustus 2017 voor een verblijf in mei 2017
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Het was onze 8e bezoek aan Curacao en dit is onze favoriete accommodatie. De villa ligt bij een van de mooiste en kindvriendelijke baaien van Curacao, Blaauwbaai. Mylene, eigenaresse van de Villa heeft er echt een prachtige plek van gemaakt. De communicatie met haar is heel prettig. Na afloop kreeg ik keurig een mail en een terugstorting van de borg. Ter plekke is een allervriendelijkste Nederlands sprekende dame als contactpersoon voor het ontvangst van de sleutels en wanneer er eventueel iets niet in orde is. Je kunt makkelijk met de taxi van het vliegveld naar de villa, maar Renild bood ons aan tegen een kleine vergoeding om ons op te halen en te brengen naar de Villa.

Tijdens het verblijf was een van de airco's defect en de vaatwasser deed het niet helemaal lekker. Werd meteen opgepakt.

Villa 20 ligt wat hoger dan de andere villa's, op de eerste verdieping waardoor het uitzicht echt prachtig is.
Of je nu met vrienden, of als gezin of als koppel hier verblijft. Er is ruimte genoeg zowel binnen als buiten. Er zijn 3 slaapkamers, waarvan 1 ruimere masterslaapkamer met een eigen badkamer en nog een badkamer voor de overige 2 slaapkamers.

De slaapkamers zijn voorzien van airco en de woonkamer heeft een ventilator. De eerste dagen is de airco 5 minuutjes voor het slapen gaan heel aangenaam om af te koelen. Tip: zet de airco overdag uit en vergeet niet te checken of het per ongeluk op een timer staat want electriciteit op Curacao is duur en dan krijg je misschien niet je (volledige) borg retour.

De veranda is heel ruim in een L-vorm met een schuifdeur te bereiken van de woonkamer. Het is een ruim buitenterras met een lage zit en apart een eettafel.

Het strand is 6 minuutjes lopen het wandelpad af vanaf de Villa en er is een gemeenschappelijk zwembad direct naast de villa. Onze kinderen waren fan van de grote leguanen in de palmbomen bij het zwembad.

Er is nog een villa te huur via Mylene. Die ligt vlakbij deze villa en is op de begane grond. Ligt iets dichter bij het zwembad en met kleine kinderen (wandelwagens) is die misschien iets praktischer maar wij zijn fan van Villa 20 ivm het uitzicht en we namen de trap naar de eerste verdieping graag op de koop toe.

We komen beslist terug. Wat een fijne plek.

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
17 aug 2017
Nicole, hartelijk dank voor je uitgebreide review en het delen van je ervaringen! Op dit moment hebben we alleen nog Villa 20 Ocean View, want de andere is verkocht. Je kunt er met 6 personen + baby als 7e persoon (kindercampingbedje aanwezig; zelf lakentjes hiervoor meenemen) goed vertoeven. Mooiste uitzicht van de Village en 2 minuten lopen van het strand. Al 11 jaar eigenaar, goed onderhouden; elk bezoek ook voor ons steeds opnieuw een feest! :)
MaudV222
1 beoordeling
“Fantastisch, we hebben genoten van villa 20 met een super veranda & uitzicht!”
Beoordeeld op 28 juli 2017 voor een verblijf in maart 2017

Mooiste uitzicht over de oceaan & golfbaan. Locatie in een prachtige bloementuin en zwembad vlak naast de villa met 's avonds mooie sfeerverlichting. Lange tijd niet zoveel sterren aan de hemel gezien! Heerlijk rustig kunnen studeren voor tentamen en goede combi met zwemmen, ook in zee op loopafstand ca 100m. Goed verzorgde en onderhouden villa, met schone (bad)handdoeken en beddengoed. Smaakvol ingericht. Comfortabel met ruime veranda om te relaxen en je geniet de hele dag van het buitenleven. Eigen keuken; goed vertoeven hier met hele gezin of vrienden! Je hoeft niet elke dag weg, maar er is ook genoeg te ondernemen en beleven op het eiland. Happy hour every friday on Blue Bay Beach! In één woord: GENOTEN!!!

Je leeftijdgroep 18-24
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
17 aug 2017
Fijn om te horen, dat je het zo naar je zin hebt gehad Maud!
We zien je graag terug als onze gast in onze Villa #20 Ocean View. En vrienden en familie zijn natuurlijk ook van harte welkom!
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren