“Fantastisch, we hebben genoten van villa 20 met ...”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Alles
Recente in het Nederlands
Maud V
1 beoordeling
“Fantastisch, we hebben genoten van villa 20 met een super veranda & uitzicht!”
Beoordeeld op 28 juli 2017 voor een verblijf in maart 2017

Mooiste uitzicht over de oceaan & golfbaan. Locatie in een prachtige bloementuin en zwembad vlak naast de villa met 's avonds mooie sfeerverlichting. Lange tijd niet zoveel sterren aan de hemel gezien! Heerlijk rustig kunnen studeren voor tentamen en goede combi met zwemmen, ook in zee op loopafstand ca 100m. Goed verzorgde en onderhouden villa, met schone (bad)handdoeken en beddengoed. Smaakvol ingericht. Comfortabel met ruime veranda om te relaxen en je geniet de hele dag van het buitenleven. Eigen keuken; goed vertoeven hier met hele gezin of vrienden! Je hoeft niet elke dag weg, maar er is ook genoeg te ondernemen en beleven op het eiland. Happy hour every friday on Blue Bay Beach! In één woord: GENOTEN!!!

Je leeftijdgroep 18-24
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
17 aug 2017
Fijn om te horen, dat je het zo naar je zin hebt gehad Maud!
We zien je graag terug als onze gast in onze Villa #20 Ocean View. En vrienden en familie zijn natuurlijk ook van harte welkom!
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren