Blue Bay Lodges(Dorp Sint Michiel)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Bohemi Resort(Dorp Sint Michiel)
Boek nu, betaal bij aankomst
Hilton Curacao(Willemstad)
Priceline
  • Zwembad
Gratis annuleren tot 03/08
  • Zwembad
Mondi Lodge(Dorp Sint Michiel)
TripAdvisor
  • Gratis parkeren
Sun Reef Village(Dorp Sint Michiel)
TripAdvisor
  • Gratis parkeren
Waterside Apartments & Dive(Dorp Sint Michiel)
Agoda.com
26 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens het boeken hebben wij ervoor gekozen om ons te laten verrassen. We hadden via Corendon een verrassingsvakantie geboekt. We hoorde bij aankomst op de airport waar we terecht zouden komen. We verbleven op het Blue Bay Resort in een mooie villa voor zes personen met twee badkamers met zijn tweeën! Top dus!! We hadden niet de hoofdprijs betaald en het was geweldig! Ligging was goed! Wel was onze vaatwasser stuk, dit zijn ze wel komen maken. Schoonmakers waren erg vriendelijk! Overige personeel overigens ook!

We zijn ook gaan golfen, we hadden geen ervaring maar hebben een erg leuke middag gehad!

Elke dag een nieuwe bad handdoek te halen bij de receptie was ook erg fijn!

Auto huren via dit park was erg prijzig, dit hebben we dezelfde dag nog geregeld bij een extern lokaal bedrijf. Scheelde meer als de helft. Bedrijf kwam ons netjes ophalen vanaf het park. Je kan zonder auto niet echt van het park af, kan wel maar ik raad het niet aan.

Verbleef: november 2016, reisde met een partner
Asharirombley, Manager van Blue Bay Curaçao Golf & Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 augustus 2017

Geachte Gast,
Hartelijk dank voor uw positieve reactie! Wij zijn erg verheugd te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons! We zien er naar uit u snel weer als onze gasten te mogen verwelkomen
Met vriendelijke groeten,

9 augustus 2017 beoordeeld

We hebben in juli 2017 3 weken doorgebracht in Blue Bay Golf & Beach Resort. We zijn hier jaren geleden ook geweest en toen was het redelijk.
Maar we troffen het volgende nu aan;
We hadden geboekt voor een Garden villa aan de golfbaan. Maar toen we binnenkwamen liepen er kakkerlakken, was de vloer zwart van het vuil, was de koelkast kapot(heeft 1,5 week geduurd voordat we een andere kregen!!!), de bedden (van hout) zijn gammel en kraken oorverdovend, de boiler lekte zodat onze koffers en de gang compleet nat waren, de schuifpui kon niet op slot(meerdere malen gemeld maar nooit gerepareerd), de kranen in de badmaker zitten los en de inventaris was niet compleet. Geen waterkoker, geen pannen etc. De bank in de woonkamer zat vol met vieze vlekken en de eethoek was oud en gammel.
Het eerste weekend werd de villa achter ons verhuurd aan locals. Die hebben tot half 2 s'nachts feest gevierd. We zijn meerdere malen bij de receptie en s'nachts bij security wezen klagen, maar niets hielp.
Er is in de villa geen mogelijkheid om te bellen met de receptie. Je moet bij problemen dus altijd er naar toe lopen(ver).
De villa's worden, bij leegstand, in de weekends verhuurt aan locals. In ons geval hadden ze 30 man uitgenodigd om een feest te vieren in de gehuurde villa. Dit feest ging gepaard met een hoop herrie en luide muziek. In de voorwaarden staat dat dit niet is toegestaan maar blijkbaar laat men het dus wel toe.
De stankoverlast van de raffinaderij is soms vreselijk. Die stank is ook terug te zien aan de zwarte uitslag op de tegels. Er zijn dagen dat de stank niet te harden is.

We zijn nu 3x in Blue Bay geweest en dit was absoluut de laatste keer. Nog nooit hebben we zo'n slechte service, zo'n vies huis en stank gehad.

Verbleef: juli 2017
Asharirombley, Owner van Blue Bay Curaçao Golf & Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 augustus 2017

Geachte gast, hartelijk dank voor uw uitgebreide feedback. Wel jammer om te lezen je zoveel technisch mankamenten most mee maken tijdens uw verblijf. Wel willen we u hartelijk danken voor het feit dat u dit en uw andere punten heeft aangegeven. Dankzij uw opmerkingen kunnen wij onze service en kwaliteit weer verbeteren! Hopelijk tot ziens!Met Vriendelijke groeten,
Blue Bay team

3 augustus 2017 beoordeeld

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad op Bluebay. Mijn dochter en ik. We verbleven in een van de villa's met het uitzicht op het zwembad. Het strand is slechts een paar minuten lopen en het personeel is bijzonder vriendelijk. Het is wel een aanrader om een auto te huren want er is geen directe streekvervoer waar je gebruik van kunt maken.

• Verbleef: september 2016, reisde met familie
Asharirombley, Manager van Blue Bay Curaçao Golf & Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 augustus 2017

Geachte gast, Hartelijk dank voor uw positieve reactie! Wij zijn erg verheugd te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons! Graag verwelkomen wij u terug bij Blue Bay Resort.
Met Vriendelijke groeten,

28 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel veel achterstallig onderhoud, onderhoud wat nota bene terugkomt in eerder geplaatste reviews, is dus niets mee gedaan. Wij zaten in de Gardenvillage lekker aan het zwembad, wifi is goed, strand met gratis bedjes is goed. Prijsniveau is aan de hoge kant. Richten zich een beetje op de Amerikaanse markt.
Appartement dan: smoezelige witte bank, waar de voering aan de onderzijde uit hangt, scharnieren koelkast stuk, WC brillen zitten los in beide badkamers, kraan zat los op wasbak, pedaalemmer was stuk, onze hoes in de matras zat vol gaten en scheuren, tochtstrip op 1 van de schuifdeuren van de slaapkamers lag eraf, oude handafdrukken op deuren? , Matig schoongemaakt overal bosjes haar.....al met al matig voor een 4sterren resort. Review bij vertrek heb ik niet ingevuld, wordt NL toch niets mee gedaan.
Over het personeel niets dan lof, vriendelijk, attent.

Verbleef: juli 2017, reisde met familie

Geachte gast, Hartelijk dank voor uw review. Wij zijn blij te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons. We hebben uw opmerking per direct opgenomen met onze huishouding en technische dienst. Graag verwelkomen wij u werderom bij Blue Bay Resort in de nabije toekomst.
Met vriendelijke groeten

28 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bleu bay is mooi en een groot beveiligd terrein. Mooi appartement met zeer uitgebreide keuken en heerlijk groot balkon. Personeel is zeer behulpzaam. Strand vonden wij het mooiste van het eiland. Deze tijd rustig en prachtig om te snorkelen. Super vakantie gehad

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Asharirombley, Manager van Blue Bay Curaçao Golf & Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 juli 2017

Geachte Gast,
Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Wij zijn blij om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons! Graag verwelkomen wij u wederom in de nabije toekomst!

Met Vriendelijke groeten,