“Vakantie dec 2017”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Schiedam, Nederland
1 beoordeling
“Vakantie dec 2017”
Beoordeeld op 29 december 2017 voor een verblijf in december 2017

We hadden een warm ontvangst door de buurvrouw sissi, er stond een fles wijn en jus d'orange , koekjes en snoepjes , in het huis was alles wat je nodig hebt ,de open haard was lekker warm en gezellig en het huis ligt in een mooie omgeving met in de buurt dinant en namen, we hadden een routebeschrijving met foto's gehad dus we konden het makkelijk vinden.

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
ElzM2
1 beoordeling
“Leuk huis met hindernisjes”
Beoordeeld op 30 december 2016 voor een verblijf in december 2016

Dit huisje is klein, heel gezellig en sfeervol. Er is echter maar 1 slaapkamer, dus het is vrij gehorig. In de winter is de open haard hard nodig. De DVD-speler ontbrak, evenals stoelen voor de (uitklapbare) eettafel. Dus met bordje op schoot, want de krukken voor het verlengde aanrecht waren een beetje gammel. Warmwatervoorziening (dus douchen) was onberekenbaar.
Voor minder-validen is het huis ontoegankelijk, want er moet flink geklommen worden om het te bereiken. Verder heel gezellig voor mensen met weinig eisen aan comfort.

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren