“leuke setting voor snelle lekkere hap :)”
Beoordeling van Barabas

Barabas
Geclassificeerd als nr. 5 van 20 Restaurants in Boechout
Keukens: Wijnbar
1 juni 2018 beoordeeld

Jong concept; wel gezellig, maar niet echt comfortabele tafeltjes - want làag, en de 'stoelen' zijn zeteltjes..je eet dus vanuit je zetel..
Men serveert kleine, erg lekkere gerechtjes, waarbij het de bedoeling is om meerdere hapjes te kiezen.
vriendelijke, vrij snelle bediening !

15 april 2018 beoordeeld

de afwisselende suggesties zijn altijd een aanrader, de vaste kaart een topper en dat met topwijnen, voor elks wat wils ...

2 februari 2018 beoordeeld

Hier gaan we het vaakst eten. Prijs-kwaliteit haast niet te kloppen. Eigenaar Jort durft te kiezen voor verrassende suggesties op de kaart, maar ook in de selectie van wijnen. Mede dankzij de goede bediening van de jongens en meisjes (Esther!) die er werken, in combinatie met de altijd bezette tafeltjes ademt deze wijnbar een sfeer van verbondenheid uit. Enig puntje van kritiek (wat ik ook al vaker heb gehoord van vrienden die we hier mee naartoe namen): de artistieke foto's aan de muren zijn aan vervanging toe.

14 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Onder de kerktoren van Boechout gelegen, is dit een uitgelezen plek om een glaasje wijn te drinken en/of iets te eten. Uitgebreide wijnkaart met een korte maar duidelijke omschrijving van de wijn. Niet direct de goedkoopste maar prijs kwaliteit zijn in de juiste verhouding en het personeel is vlot, behulpzaam en vriendelijk.

7 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

we zijn hier gewoon iets komen drinken.
het was in orde.
prijs aan de hoge kant.
mooi ingericht.
er kan veel volk zitten.

Reizigers die Barabas bekeken, bekeken ook

Boechout, Antwerpen
Boechout, Antwerpen

In Barabas geweest? Deel je ervaringen!